חדשות    

NBC מצטרפת לשוק הסטרימינג. האם המודל החינמי יביס את נטפליקס?

Photographer: Sean Curran

 

NBC תתחרה על שוק הסטרימינג עם נטפליקס, אמזון ודיסני. תולה תקוותה בגיוס מנוים בחינם מהכבלים ומהלוויין

רשת השידורים האמריקאית NBC דיווחה כי  היא צפויה להשיק  שירות סטרימינג, ובכך להצטרף לשחקניות הגדולות נטפליקס ואמזון.  וגם לדיסני שצפויה להצטרף השנה.  השירות צפוי להחל את שידוריו ב-2020  ולכלול1,500 שעות תכנים מקוריים. כך שצופי הרשת הפופוליריות יוכלו ליהנות מסדרות כמו "המקום הטוב"  או"סאטרדיי נייט לייב" המשודרות כעת גם בערוצי סטרימינג אחרים. כמו כן צפויים שידורים חיים של חדשות וספורט.

מחיר החבילה צפוי להיות 12 דולר בחודש אך מנויי הכבלים והלויין יקבלו אותו בחינם. בחברה האמריקאית מעריכים כי יגיעו ל-40-30 מיליון מנויים  בזכות גיוס המנויים מהכבלים והלוויין. כיצד ירוויחו אם השירות למשתמשי הכבלים בחינם? ב-NBC מעריכים כי ירוויחו מפרסומת 5 דולר למשתמש. אלו צפויות להיות עד חמש דקות לכל שעת שידור.

מנכ"ל   NBCUniversal אמר  אנחנו רוצים ליצור פלטפורמה גדולה שיכולה לגדול במהירות. הדרך הכי טובה לעשות את זה, היא להפוך אותה לחינמית לצרכנים

מהם הרגלי הצריכה ברשת השנה

מהן האפליקציות הכי מכניסות ל-2018

נטפליקס, הוט, סלקום, דרך מי עדיף לראות טלוויזיה?