חדשות    

שת"פ במקום איום: קסטרו בוחנת פעילות דרך אמזון

גבי רוטר, בעל שליטה ומנכ"ל קבוצת קסטרו צילום: דודי חסון

 עם שנה מלאת אתגרים ועם כניסתה המאימת של אמזון, בקסטרו בוחנים אפשרות מכירה מקומית באמצעות אמזון

חברת קסטרו מנהלת מגעים עם אמזון בנוגע להקמת פעילות בישראל. ייתכן שרואים בקסטרו  הזדמנות להתמודד עם אתגרים והפסדים. נציגי קסטרו נפגשו עם גורמים באמזון כדי  לבחון פעילות מכירה מקומית באמצעות האתר שלה.

זאת למרות שאתר המכירות הנוכחי של קסטרו די מצליח במונחים מקומיים.  חברת האופנה בוחנת להרחיב את הזירות שבהן היא פועלת ולהקים חנות מקוונת גם בזירת המסחר של אמזון בישראל.

לאחרונה החלה אמזון בבבחינת זירת המסחר המקומית, כשפנתה למוכרים ישראלים והזמינה אותם למכור באמצעות תוכנית מקומית שפונה לשוק הישראלי, ובין היתר נפגשה עם נציגים של קסטרו. קצב הפגישות שמבצעת ענקית המסחר המקוון עם גורמים מקומיים צפוי להתגבר בשבועות הקרובים, זאת לקראת השקה מתוכננת של אתר בעברית.

הפגישה עם אמזון  היא המשך הפעילויות של קסטרו להתמודד בדרכים יצירתיות עם המשבר בענף האופנה באמצעות מהלכים שונים, החל משינוי הנראות של החנויות ואיחודן לחנויות משולבות וגדולות יותר, לצד סגירת חנויות במיקומים מפסידים. כמו כן, בקבוצה גייסו סמנכ"ל דיגיטל חדש, אורי גורן, ומנהל פעילות אי-קומרס, ובימים אלה נמצאים במהלך גיוס של מי שינהל את פעילות הסחר האלקטרוני גם עבור מותג הטיפוח של הקבוצה, איב רושה.

 

קסטרו נסחרת בבורסה בתל-אביב לפי שווי של 555 מיליון שקל,  לעומת שווי שוק של כ-1.3 מיליארד שקל שהמשקיעים בבורסה המקומית מצמידים לפוקס. למעשה, ראשי קבוצת קסטרו, שבשליטת משפחת רוטר, מודעים לפער האמור וכבר זמן מה שהם מחפשים את הדרך לעבות ולהרחיב את הקבוצה שלהם, שהמניה שלה איבדה מתחילת השנה כ-10% מערכה. זה קורה בצל קושי עסקי יחסי שהקבוצה חווה בפעילות המרכזית שלה – מגזר ההלבשה ההולך ונשחק בשל התחרות העצומה, הקניות בחו"ל והמסחר המקוון ופטור ממע"מ על קניות מקוונות.

מקסטרו נמסר: "החברה אינה מתייחסת לתוכניותיה העתידיות

קסטרו מאבדת שווי, המשקפיים של קרולינה למקה יצילו אותה?

קסטרו בתוצאות שליליות: הפסד נקי של 7 מיליון שקל