שכר הדירה בתל אביב

תאריך (רבעון ושנה):
גודל דירה:
 
 

שכר הדירה בתל אביב  – מסתבר שקרוב לרבע מהדירות בתל אביב הם דירות שכורות – מאות אלפים גרים בשכירות בתל אביב, בשבילם (וגם בשביל משכירי הדירות), פיתחנו את הכלי הזה שמספק לכם בעצם תשובה לשאלה – מהו שכר הדירה בתל אביב לפי מס' החדרים. המידע כאן, מבוסס על גורם מוסמך ורשמי – הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. זה לא עוד נתונים מאתר (מוביל ככל שיהיה) או עיתון (מוביל ככל שיהיה) – אלו נתוני האמת! 

המידע כאן "מתחבר" למחשבון שכר דירה שבו תוכלו לחשב בכמה עלתה השכירות בארץ, אבל כאן, זה מוגש לכם ברזולוציה מדוייקת יותר – לת"א (למטה – קישורים לנתונים על שכר הדירה באזורים נוספים בארץ)

איך זה עובד? אתם צריכים למלא את התקופה הרלבנטית (לפי רבעונים –  רבעון ראשון הוא ינואר עד מרץ, רבעון שני הוא אפריל עד יוני, רבעון שלישי יולי עד ספטמבר, ורבעון רביעי – אוקטובר עד דצמבר)  כשלצד התקופה אתם מגדירים את מס' החדרים.

בנוסף לשכר הדירה לתקופה ולמס' החדרים שתרצו, יופיע בפלט  שכר הדירה של דירה דומה (אותו מס' חדרים) וכן השינוי בשכר הדירה ביחס לרבעון הקודם.

אתם יכולים להתשמש במחשבון לתקופה האחרונה (וזו הבדיקה הפופולארית), ואתם גם יכולים כמובן להתעמק בעבר – שכר הדירה בתל אביב עלה בשנים האחרונות, אבל הוא עלה פחות מאשר מחירי הדירות בתל אביב

ויש לנו מחשבונים וכלים נוספים, שיכולים לעזור לכם:

מחיר דירה בתל אביב 

שכר דירה  בגוש דן

שכר דירה בירושלים

שכר דירה בחיפה

מחשבון שכר דירה (ארצי)