חדשות    שוק ההון    

שופרסל משיקה אתר תיירות משותף עם גוליבר; יציע דילים לחברי מועדון הלקוחות

חודשים ספורים לאחר שרמי לוי והדקה ה-90 השיקו את אתר "רמי לוי תיירות" מצטרפת גם שופרסל לתחום ופותחת במשותף עם חברת התיירות גוליבר את האתר "Travel". בשלב זה יציע האתר מבצעים לחברי מועדון הלקוחות של שופרסל.

בחברה המשותפת מחזיקה שופרסל ב-53% מהמניות וגוליבר מחזיקה ב-47% הנותרים. יש לציין שגוליבר מחזיקה גם באתר טרווליסט המציע השוואת מחירים ובאפליקציית חוליו המציעה דילים אטרקטיביים של הרגע האחרון. מגוליבר נמסר כי מעל ל-85% מהלקוחות שלה מבצעים את ההזמנה שלהם דרך האינטרנט.

על מנת לתת מענה ללקוחות המועדון של שופרסל מקימה גוליבר מערך תמיכה נפרד ללקוחות האתר החדש. כמו כן, הרוכשים דרך האתר יזכו בהחזר של 3% מקנייתם וכן ב"קש-בק" לחברי המועדון שיוכלו לממש אותו בסניםים עד לסך של 495 שקל לעסקה. מחזיקי כרטיס האשראי של שופרסל יהנו גם מביטוח ביטול נסיעות עד 12 שעות לפני הטיסה של הפניקס.

לתפקיד מנכ"לית האתר החדש מונתה מירב אתרוג אשר שימשה בעבר כסמנכ"לית פיתוח עסקי של "ידיעות אחרונות".

מלבד השקת אתר התיירות הודיעה היום על הקמת שני אתרי אינטרנט נוספים:

אתר AMERICAN OUTLETS יציע מעל 2.5 מיליון מוצרי אופנה מארה"ב במחירי אאוטלט. האתר מאפשר לרכוש מוצרים ממגוון ספקים, וישלח את הקניות באמצעות UPS בעלות של כ-15 דולר.

כמו כן יוקם אתר ה-Marketplace   – זירת הקניות המורחבת של אתר שופרסל Online, בה ניתן למצוא מגוון עשיר של מוצרים בתחום החשמל, האלקטרוניקה, ריהוט לבית ולגן ועוד.

שופרסל מתכוננת לכניסה של אמזון; תשיק אתרי קמעונאות מקוונת חדשים