תיירות    

רמי לוי תיירות – זה משתלם?

מעודכן ל-05/2019

כשרמי לוי והדקה ה-90 הכריזו על שיתוף הפעולה שלהם – הם הצהירו שאצלם הדילים ששוברים את השוק. האם זה נכון?

עבר זמן מאז שרמי לוי השיק את המועדון שלו "רמי לוי תיירות" והמטרה כמו בשאר החברות בבעלותו – השקמה, קופיקס, בי – לשבור את השוק. המועדון מציע שלל הטבות בתחום התיירות והנופש, וכולל טיסות בארץ, בחו"ך, מלונות בארץ ובחו"ל וחבילות נופש. רמי לוי מתחרה בענף הגדל של הסוכנויות המקוונות, בהן איסתא, גוליבר והדקה ה-90. וגם הקמעונאית שופרסל שנכנסה לתחום לאחרונה.

האתר משתף פעולה עם הדקה ה-90 והוא חלק ממועדון ההטבות הכולל של רמי לוי. לכן הוא גם דומה באופן לא מחשיד לאתר הדקה ה-90, אם כי לא מגיעים מיד לרמי לוי תיירות בתוצאות החיפוש בגוגל וצריך ללחוץ על קישור פנימי באתר ההטבות הכללי של רמי לוי. האתר מציע גם דירות Airbnb ושלל הטבות.

ברמי לוי והדקה ה-90 הצהירו שהמחירים שלכם הכי אטרקטיביים, אבל קשה באמת לשמור על המחירים הכי נמוכים בשוק כל כך תחרותי שבו התחרות רק גוברת ומדי פעם לפעם נכנס שחקן חדש.

כך למשל בתחום הטיסה ללונדון נמצא כי רמי לוי הציעו דיל יקר יותר מבאיסתא ומבגוליבר. עם זאת, במלון בארץ לארבעה לילות עם ארוחת בוקר אכן השיגו את הדיל המשתלם ביותר. ייתכן שקל להם יותר לפעול מול השחקנים המקומיים.

ומה עם המתחרה הגדולה שופרסל טראוול? מבחינת הדילים אפשר למצוא פה דיל משתלם או דיל שם. אבל גולת הכותרת של שופרסל טראוול היא החזרי הקשבק והחזרים לרכישות נוספות באתר. רמי לוי לא מציע כלום מאלו ולמעשה נראה כמו העתק של הדקה ה-90 וגם לא שונה בהרבה מאשר שלל מועדוני ההטבות של כרטיסי האשראי.

רשת רמי לוי מתחילה את 2019 עם חור של 25 מיליון שקל ברווח

איך למצוא בבוקינג את הטיסות הכי זולות

מהם יעדי התיירות המועדפים ל-2019