תיירות    

רכישת כרטיס טיסה בזול – ככה עושים את זה

מעודכן ל-04/2019

אולי זה יפתיע אתכם – אבל לא כדאי ללכת על הכרטיס הזול ביותר. כמו כן –  טיסות באמצע השבוע אינן זולות יותר ואם מזמינים מוקדם מדי אין הוזלה משמעותית – הנה טיפים להימנע מלשלם יותר מדי על כרטיס טיסה

היום יותר מאי פעם קל למצוא טיסות זולות, השמים פתוחים, הלואו קואוסט זול, אתרים לדילים שווים נפוצים יותר מאי פעם ושוברים את האינטרנט ובכל זאת אנשים ממשיכים לעשות טעויות שעולות להם כסף במחשבה  שהם חוסכים כסף, אך למעשה יצטרכו לשלם יותר. כמה עצות להימנע מכך:

הכרטיס הזול ביותר הוא לא בהכרח מה שאתם צריכים: כמה וכמה חברות מציעות מחלקות תיירים זולות, אלא שלא מאפשרות לעלות  עם מטען יד, לבחור את הכרטיס וכן לשנות מושב. כך שאם תרצו לעלות עם מטען יד תצטרכו לשלם יותר ממה שהייתם משלמים אם הייתם קונים מלכתחילה את הכרטיס היקר יותר.

מועד מוקדם מאוד לא מוזיל עלויות: נכון שמועד מוקדם  יכול להוזיל עלויות, אבל לא אם רכשתם את הכרטיס חצי שנה לפני הטיסה. במקרה זה התמחור הוא שמרני ולפני הנחות.

מועד מאוחר מדי לא מוזיל עלויות:  שבועיים לפני הטיסה מחירי הכרטיסים מתחילים לעלות ולכן לא מומלץ לקנות בחלון זמן זה, אך תלוי בעונה. לרוב עדיף לקנות שלושה שבועות לפני הטיסה..

הזמן הכי טוב לקנות הוא כשכולם לא קונים:  הרבה קונים כרטיסים  בסוף השבוע או בשעות נוחות יותר כשולם קונים כרטיסים, אלו הזמנים שבהם הכרטיסים גם הכי יקרים.

בניגוד למיתוס, טיסות באמצע השבוע אינן זולות יותר יותר: למעט נסיעות לקריביים, כמעט כל יעד מציע הוזלה במחיר כשהטיסה כוללת שהייה בשבת בלילה.

צריך לחפש חברות לואו קוסט שלא במנועים: הרבה מנועי חיפוש מציגים רק את החברות הגדולות או לפחות לא את כל חברות הלואוקואוסט, לכן אם יודעים על יעד ספציפי שחברה מסוימת מגיעה אליה כדאי לבדוק אותה.

חפשו אפשרויות נוספות מלבד כרטיס ישיר ליעד: אם לא מוצאים טיסה זולה ישירות ליעד, אפשר למצוא בשתי טיסות שיחסכו את העלות או להגיע יבשתית לאחר טיסה אחת.

מחיר הכרטיס נקבע לפי המדינה שבה אתם מזמינים: אם אתם מזמינים ממדינה ענייה יותר או מהמדינה של חברת התעופה  הכרטיס יהיה זול

לפעמים עדיף כרטיס לכיוון אחד: הרבה מעדיפים לקנות כרטיס הלוך ושוב, אך יש מקרים שבהם עדיף כרטיס לכיוון. אחד קראו עוד פהכרטיס טיסה בכיוון אחד או כרטיס הלוך חזור?

כרטיס טיסה בכיוון אחד או כרטיס הלוך חזור?

הזמנת כרטיס טיסה באינטרנט – ככה תבדקו שלא עובדים עליכם

מה זה מסי נמל? ואיך זה מייקר את כרטיס הטיסה שלכם?