חדשות    

רכבת ישראל: "בוחנים השפעות של התפשטות הקורונה על המשך מתן השירות לציבור"

מעודכן ל-03/2020

הנהלת הרכבת מסרה כי משבר הקורונה עלול לשבש את פעילותה, אך הסבירה כי נכון לעכשיו יש בידיה להמשיך ולספק שירות לציבור אתמול נמסרה הודעה על סגירת התחנה בנתב"ג;

רכבת ישראל הודיעה כי משבר הקורונה עלול להשפיע על פעילות החברה. עם זאת, בהמשך להודעה על סגירת תחנת הרכבת בשדה התעופה בן גוריון אתמול, טענה הנהלת הרכבת כי נכון למועד זה, הצפי הוא יש בידה להמשיך ולתת שירות לציבור הרחב".

אולם, בראייה לעתיד הקרוב, ברכבת מבהירים שהחברה בוחנת את ההשפעות האפשריות של התפשטות הנגיף על המשך מתן השירות לציבור, היקף הנסיעות והובלת המטענים – ונערכת בהתאם. עוד ציינו בהודעה כי "נכון למועד זה אין בידי החברה להעריך את מידת ההשפעה שתהיה להתפשטות נגיף הקורונה על תוצאותיה העסקיות. בכוונת החברה לדון עם משרד התחבורה ומשרד האוצר על ההשפעות שעלולות להיות על החברה, ככל שיהיו, במקרה של המשך התפשטות הנגיף".

בהתייחס למיזמי הפיתוח של החברה, לרבות חיבורן של המסילות השונות לחשמל, הרכבת תלויה בין השאר בהודעות שהיא תקבל מקבלנים וספקים זרים. לפי ההודעה, "נכון למועד זה, קיים קושי להעריך את ההשפעות האמורות על עיכובים אפשריים בלוחות הזמנים של הפרויקטים.

"מדובר באירוע שאינו בשליטת החברה וגורמים כגון המשך התפשטות הנגיף או עצירתו, החלטות של מדינות וגופים רלוונטיים בארץ ובעולם להפסיק או לחדש טיסות ליעדים שונים או החלטות של הרגולטור בקשר עם השלכות על התחבורה הציבורית בישראל, עשויים להשפיע על החברה בהתאם", סיכמו בהודעה.

מתקדמת הרכבת הקלה נצרת-חיפה: פחות מ-45 דקות למרכזית המפרץ

הישראלים מסתערים על רשתות השיווק, קונים שימורים וניירות טואלט