חדשות    

רונן שטיין יחליף את חנה פרי-זן כיו"ר פעילים

יושבת ראש חברת פעילים  – חברת ההשקעות  של בנק הפועלים  – חנה פרי-זן פורשת מתפקידה. רונן שטיין, שכיהן עד לפני כשנה כמשנה למנכ״ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית, ימונה לתפקיד.

חנה פרי-זן הייתה יו"ר חברת פעילים בשבע השנים האחרונות. קודם לכן  עבדה בשורה של תפקידים בכירים בקבוצת בנק הפועלים, וב-40 שנות עבודתה בקבוצה היא מילאה שורה של תפקידים בבנק הפועלים, מתוכם כ-9 שנים כחברת הנהלת בנק הפועלים.

רונן שטיין (54) מילא לאורך 26 שנותיו בבנק הפועלים שורה של תפקידים בכירים, שהאחרון שבהם משנה למנכ״ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק. הוא פרש מהבנק לפני כארבעה חודשים, ובעבר מילא את תפקיד יושב ראש דירקטוריון חברת ישראכרט, תפקיד שאליו הגיע לאחר ששימש מנכ"ל החברה. טרם הצטרפותו לחברת ישראכרט שימש שטיין בשורה של תפקידים בבנק הפועלים.

שטיין בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במשפטים.

מנכ״ל בנק הפועלים דב קוטלר אמר כי: "אני סמוך ובטוח כי חברת פעילים תמשיך לבסס את מעמדה כחברת ניהול ההשקעות הבנקאית המובילה בישראל. רונן שטיין, יחד עם ההנהלה והעובדים של החברה, יובילו את פעילים להישגים חדשים שיבטיחו את מעמדה כחברת ההשקעות המובילה בישראל לטובת הלקוחות של החברה״. לדברי מנכ"ל בנק הפועלים, "הבנק ממשיך באסטרטגית העמקת הפעילות בשוק ההון ותחת ההובלה של שטיין יחד עם עובדי החברה, תמשיך חברת פעילים ולבסס את מעמדה כחברה מובילה בתחומה".

דב קוטלר הודה לחנה פרי-זן ולפועלה הרב ב-7 השנים האחרונות שבהן ניווטה בהצלחה רבה כיושבת ראש פעילים ואמר כי בתקופה זו הצליחה חברת פעילים להגדיל משמעותית את היקף הנכסים המנוהלים על ידיה, בשיעור ניכר, והפכה להיות החברה המובילה בתחומה בשוק. קוטלר איחל לגברת פרי-זן הצלחה רבה בהמשך דרכה.

חברת פעילים היא חברת ניהול התיקים הבנקאית הגדולה בישראל. חברת פעילים מנהלת כיום נכסים פיננסיים בהיקף של כ-18.5 מיליארד שקל ליותר מ-6800 לקוחות, המשקיעים בשוקי הארץ וחו"ל.

 

 

פעילים השקעות: התגברות אי-ודאות בשווקים בעקבות הקורונה

הסקירה השבועית של פעילים: מבצעי נובמבר יורידו את מדד המחירים לצרכן