רכב ותחבורה    

רב-קו לתיירים כבר בנתב"ג

 

מעודכן ל-04/2019

הכרטיס החדש, Israel Pass , נמכר בעמדה ייעודית בטרמינל 3 בנתב"ג. זהו כרטיס רב-קו אנונימי, שנטען ללא צורך בעדכון פרטים אישיים

תיירים שינחתו בישראל יוכלו להנפיק כרטיס רב-קו כבר בנתב"ג. הכרטיס יעניק להם 20% הנחה בכניסה לשמורות הטבע ולגנים הלאומיים. זאת  עקב רפורמת הרב-קו, שלא מאפשרת לרכוש כרטיס נסיעה עם העלייה לאוטובוס, ולכן תיירים שמבקרים בישראל   נאלצים לרכוש כרטיס רב-קו באוטובוס יחד עם כרטיס לנסיעה וללמוד כיצד לטעון אותו עצמאית. עבור החבילה הזו הם משלמים 10.90 שקל.

הכרטיס החדש, Israel Pass , נמכר בעמדה ייעודית בטרמינל 3 בנתב"ג. זהו כרטיס רב-קו אנונימי, שנטען ללא צורך בעדכון פרטים אישיים. התיירים יוכלו לטעון ערך צבור או לרכוש מנוי חופשי יומי או חופשי שבועי  במקביל תוענק להם הנחה כאמור בכניסה לכמה אתרים של רשות הטבע והגנים דוגמת נמל קיסריה ומצדה. בקרוב הכרטיס יימכר גם במוקדי תיירות ברחבי הארץ, ויכלול הנחות נוספות על שירותי תיירות, בהם לינה והסעדה.

ה-Israel Pass יעלה 83 שקלים לנסיעה באוטובוס או רכבת וכניסה ל-3 אתרים

מספר הגנים הלאומיים הכלולים בכרטיס החדש עומד על כ-70, ביניהם אלו שעונים על הצורך התיירותי הראשוני של תיירים שבאים לארץ ורוצים ליהנות מאתרי החובה ההיסטוריים והטבע של ישראל. כך למשל, ניתן להיכנס עם הכרטיס לגן לאומי קיסריה, עין גדי, קומראן, בניאס, ציפורי, מצדה, עבדת, תל מגידו, בית שאן, הרודיון, שמורת הטבע חוף האלמוגים ועוד.

עם ההשקה ציין שר התחבורה ישראל כ"ץ כי "הרב-קו החדש נועד להנגיש את התחבורה הציבורית גם עבור תיירים הפוקדים את ישראל. "אני שמח על שיתוף הפעולה בין המשרדים והגופים השונים, שרואים בתחבורה הציבורית שירות משמעותי וחשוב לתייר".

ישראכרט יחליף את רב-קו ברכבת?

רב קו – כל מה שצריך לדעת

רב קו – איפה מטעינים, איך טוענים וכמה זה עולה?