דוחות פושרים לפייטון. החברה, המפתחת ומשווקת שנאים מסוגים שונים – שנאים פלאנרים ושנאים קונבנציונליים, הרוויחה ברבעון הראשון של 2016, 410 אלף דולר, בהשוואה ל-384 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות אמנם עלו ל-6.6 מיליון דולר לעומת 6.2 מיליון דולר ברבעון המקביל, אבל הרווחיות נשחקה ובהתאמה הרווח התפעולי דווקא ירד ל-691 אלף דולר לעומת 861 אלף דולר בתקופה המקבילה. הכנסות מימון שנרשמו ברבעון (בהשוואה להוצאות בתקופה המקבילה), גרמו לכך שבסופו של דבר החברה הצליחה להרוויח יותר מאשר ברבעון המקביל ב-2015.
פייטון מדווחת על צבר של 10.4 מיליון דולר (נכון לסוף מרץ 2016) בעוד שהצבר בסוף 2015 עמד על 11 מיליון דולר. הצבר אמור להתבטא במכירות עד סוף השנה, והירידה בצבר עשויה לאותת על חולשה בהמשך הפעילות השנתית.
פייטון, חשוב להזכיר תלויה במספר קטן של לקוחות – ברבעון הראשון היא מכרה בהיקף של 14% ללקוח המשמעותי שלה ובהיקף של 115 ללקוח השני בגודלו – כלומר 25% מהמכירות לשני לקוחות. ברבעון המקביל אגב, כ-31% מהמכירות היו לשלשוה לקוחות עיקריים.
שוויה של החברה בבורסה – 122 מיליון שקל ובהינתן הרווחים ברבעונים האחרונים (ובהינתן העונתיות בתוצאות הפעילות) היא נסחרת במכפיל רווח של כ-15.