חדשות    

פיטורים בבזק בינלאומי – 325 עובדים ילכו הביתה

בזק בינלאומי תסיים את עבודתם של 325 מעובדיה , חלקם בפרישה מרצון. ולא תגייס עובדים חדשים. המהלך ממשיך את ההסכם עם יס, כעת נותרה רק החברה הבת פלאפון 

על פי דייוחי חברת בזק בינלאומי היא חתמה הסכם קיבוצי בינה לבין הסתדרות העובדים הכללית ונציגות העובדים, לתקופה המתחילה היום ומסתיימת בסוף שנת 2021.

מהתוכנית עולה כי בזק בינלאומי תוכל לצמצם את העסקתם של עד 325 עובדים, מתוכם 150 קבועים, חלקם יפרשו מרצון, עוד הוחלט שלא יגויסו עובדים חדשים במקומם. ההסכם  כולל גם מתן מענק לעובדים אשר לא יכללו בתכנית הפרישה.

אמדן עלות ההסכם היא כשישים מיליון שקל,  בהנחה שיממושו כל זכויות החברה להתייעלות בהתאם להסכם, ואם יתקיימו תנאים למתן הטבות כלכליות נוספות לעובדים.

הסכסוך הממושך בין עובדי החברה להנהלה נמשך מתחילת 2018 וכולל את שלוש החברות הבנות שאותן רוצה בזק לאחד – יס, בזק בינלאומי ופלאפון. ביס כבר נחתם הסכם עם העובדים ובפלאפון עדיין מתנהל משא ומתן.

מנכ"ל בזק בינלאומי, רן גוראון אמר לאחר חתימת ההסכם:" אני סמוך ובטוח כי ההסכם, שגובש בעבודת צוות, יבטיח את המשך הובלתה של בזק בינלאומי בשוק התקשורת תוך שמירה על התרבות הארגונית הייחודית שלה".

יו"ר ועד עובדי בזק בינלאומי, לימור ליברמן-לביא הוסיפה: "אחרי תקופה ארוכה של חוסר ודאות ומו"מ שידע עלויות ומורדות, אני שמחה שהצלחנו לייצר הסכם חדש וטוב לעובדים ולחברה. הגענו להבנות שיאפשרו מחד שקט וביטחון לעובדים ומאידך מבטיחות את יכולתה של החברה להמשיך ולצמוח".

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, מסר: "ההסכם מביא לידי ביטוי את ההכרה וההבנה של ההסתדרות ועובדי בזק בינלאומי בצורך של החברה להתייעל ולהרחיב את שיתופי הפעולה העסקיים שלה – וכל זאת מבלי להתפשר על מעמד העובדים והמשך השיפור בתנאי העסקתם".

 

בזק בינלאומי מורידה מחירים לחבילת האינטרנט

לאומי שוקי הון: אין סימנים לרגולציה סבירה על בזק

עובדי נטוויז'ן התחזו לעובדי בזק, החברה תיקנס רק ב-194 אלף שקל