חדשות    

עוברים דירה? אל תשכחו לעדכן את חברות התקשורת

עוברים דירה? מעבר דירה לא חייב להיות חוויה מתסכלת. עדכון מראש בחברות השונות יכול לחסוך לכם זמן וכסף, ובעיקר להבטיח שתגיעו אל דרה מאורגנת ומסודרת  

מעבר דירה מאז ומעולם נתפס בתור חוויה מתסכלת. המעבר דורש היערכות של מספר חודשים והוא מחייב את ההורים לקחת חופש מהעבודה, לדאוג לסידור לילדים ולשאת בהוצאות של אלפי שקלים רבים בתוך זמן קצר. בנוסף, המעבר מתבצע בדרך כלל בחודשי הקיץ ולכן פשוט – חם ולח, ויחד עם כל הלחץ והבלגן של העברת דירה, זה הופך להיות קושי גדול. עם זאת, כיום יש פתרונות חדשים שניתנים על ידי החברות השונות ושהופכים את המעבר לפחות קשה. זה מתחיל בכך שמעבר להובלה עצמה, יש היום גופים שעוזרים בארגון הפריטים שמעבירים כבר בשלב האריזה וגם בשלב הפריקה בבית החדש, וזה נמשך גם בחברות השירותים השונות – חשמל, תקשורת, גז ועוד, שהופכות  את המעבר ליותר נוח, באם מעדכנים אותם מראש.

נראה שהתנאי היחיד להעברה טובה של שירותים אלו, הוא עדכון של החברות מספיק זמן מראש. כדאי להכיר את השירותים הניתנים על ידי החברות ולזכור שלמרות שמדובר על מאמץ להשאיר אתכם לקוחות, יש לזה לא מעט יתרונות. הנה כמה מהשירותים הבולטים:

שירותי תקשורת: תיאום טכנאי דרך האינטרנט

רוב השירותים הניתנים על ידי חברות התקשורת מבוססים על שימוש באתרי האינטרנט. אם אתם עוברים דירה עם YES למשל, תוכלו להודיע שבועיים מראש כדי לעדכן מועד ואת הכתובת החדשה. לאחר מכן תתבקשו לבחור יום להגעת טכנאי ולבצע את המעבר בקלות, במהירות וללא המתנה לנציג שירות. כמו כן, תוכלו ליהנות מהטבות כמו התקנת VOD חינם ולא תצטרכו לשלם על כל התקנות הממירים בבית החדש.

גם חברת בזק תאפשר לכם להעביר את שירותי התקשורת לבית החדש כמעט בלי להתאמץ. עליכם להכין מספר טלפון בזק או מספר מנוי אינטרנט, תעודת זהות או אמצעי חיוב, כתובת חדשה וכמובן תאריך. את כל הפרטים אתם מזינים בצורה מסודרת לאתר בזק שבועיים מראש וכך חוסכים עוד כמה דקות יקרות.

שירותי דואר ומוסדות: מעבר אוטומטי לתקופה מוגבלת

כדאי לכם להביא בחשבון את האופן שבו מעבר דירה ישפיע על ההתנהלות שלכם מול הרשויות. התחילו ביצירת קשר עם דואר ישראל והשתמשו בשירות האוטומטי. השירות הזה יעביר את כל הדואר שלכם מהכתובת הישנה לדירה החדשה במשך 10 חודשים ויעדכן בכך גם את המוסדות הרשמיים.

כדי להצטרף לשירות תצטרכו לקבל קוד: גשו לסניף הדואר הקרוב עם תעודת זהות, מלאו טופס הצטרפות, קבלו הודעת SMS שתאפשר לכם כניסה למערכת, הזינו את הקוד וסמנו את החברות שברצונכם לעדכן בפרטי הכתובת החדשה.

שירותי הובלות: אריזה ופירוק רהיטים

מלבד כל הבירוקרטיה מסביב למעבר דירה, אתם צריכים גם ליצור קשר עם חברת הובלות מקצועית. תנו עדיפות לחברה שמציעה עבורכם שירותי אריזה ונצלו את ההזדמנות כדי לקבל הצעת מחיר על אריזה ופירוק רהיטים.

השקעה נוספת של כמה מאות שקלים תמנע מכם כאבי גב ותבטיח מעבר דירה מהיר. חוץ מזה, ודאו שהחברה פנויה בתאריכים הרלוונטיים.