תיירות    

סעו ללפלנד: ישראייר מציעה טיסות ליעד בפחות מ-400 דולר

מעודכן ל-07/2019

חברת התעופה ישראייר הודיעה כי מפברואר הקרוב היא תפעיל קו תעופה ללפלנד. מדובר בטיסות ישירות מנמל התעופה בן גוריון לשדה התעופה רובניימי, בירת לפלנד.  הטיסה תימשך כחמש שעות וחצי.

הטיסה בינתיים תצא פעם בשבוע ומחיר כרטיס טיסה יעלה מ-389 דולר. הקו כבר פעל בעבר לפני שנתיים  ומחודש לקראת החורף.

 אל על גם תציע טיסות ישירות בקו זה בעונת החורף, באמצעות חברת השכר שלה סאן דור. אך כרטיסי טיסה  יימכרו לקהל הרחב באמצעות סוכנויות הנסיעות רימון וקשרי תעופה, ולא ישירות דרך אל על.
היעד התיירותי הפופולרי בחבל הארץ הוא בעיקר  בשל הזוהר הצפוני – תופעת טבע המאופיינת בהופעה של אור בצבעים שונים בשמי הלילה. צבעי אורות אלו נקלטים היטב בעדשת המצלמה ופחות בעין האנושית. התופעה מתרחשת בקרבת הקוטב הצפוני. לפלנד היא גם לפי האגדות מקורו של סנטה קלאוס. לפלנד נזכרת במספר ספרים לילדים, בהם מסע הפלאים של נילס הולגרסון מאת סלמה לגרלף ו"אלה-קארי הילדה מלפלנד", ספר מסדרת ספרים מעוטרי-צילומים מאת אסטריד לינדגרן, המספר על חייה הפשוטים של ילדה בלפלנד.

ישראייר מציעה גם חבילה שתכלול חמישה לילות במלון בדרגת 4 כוכבים במרכז העיר, כולל הפלגה בשוברת הקרח "סמפו". מחיר חבילה שכזו יהיה החל מ-1,195 אירו לאדם.

מישראייר נמסר כי המזמינים טיול מאורגן עד ה-20.8.19 יקבלו הנחה בגבוה מאה אירו.

"לאור ביקושים לטיולי חורף באחד מפלאי הטבע העוצמתיים והקסומים באירופה, החלטנו להקדים וכבר עכשיו לפתוח את קו התעופה לבירת לפלנד החל מחודש מפרואר 2020. האזור הצפוני של לפלנד מציע פעילות לכל גיל, תוך הכרת חיי היום-יום של התושבים מול איתני הטבע ופעילויות סביב השעון", אומר גיל סתיו סמנכ"ל שיווק ומכירות של ישראייר.

לפלנד הוא חבל ארץ בצפונה של אירופה, הכולל את חלקיהן הצפוניים של ארצות סקנדינביה ואת חלקו הצפוני של חצי האי קולה שתחת שלטון רוסי. אזור לפלנד משתרע בשטחיהן של 4 מדינות – פינלנד, רוסיה, נורווגיה ושוודיה.

גבולות לפלנד הם: בצפון – ים ברנץ, במזרח – הים הלבן, במערב – הים הנורווגי ובדרום (ממערב למזרח) – נורווגיה, שוודיה, הים הבלטי, פינלנד ורוסיה.

רילוקיישן לקנדה: האם כדאי ואיך מוציאים ויזה?

מה עושים עם אזרחות כפולה? באיזה דרכון משתמשים?