חדשות    

מריוס נכט יקים שני דופלקסים מול הירקון

מריוס נכט. צילום: תמר מצפי

מריוס נכט, איש העסקים מאחורי הבנק הדיגיטלי החדש,  רכש שתי דירות דופלקס בפרויקט תמ"א 38 הנמצא בקו ראשון לפארק הירקון בתל־אביב. מחיר העסקה 32 מיליון שקל. מודבר בדירות המתחלקות בין הקומה החמישית והשישית של בניין ברחוב ברנדיס 42־44 פינת בני דן .  נראה כי נכט מתכוון לאחד אותן לדירה אחת.  דירה אחת בת 5 חדרים בשטח 223 מ"ר נמכרה ב־17.5 מיליון שקל, ודירה נוספת, 5 חדרים בשטח 183 מ"ר, נמכרה ב־14.8 מיליון שקל. .

הפרויקט שבו מדובר קם בזכות התארגנות עצמאית של דיירי הבניין ללא יזם,  בבנייה עצמית. לבניין בן השמונה קומות התווספו חניון תת קרקעי, מעלית, מרפסות שמש גדולות ו־3 דירות חדשות. .

לאחרונה  ולאחר הליך בדיקה של הפיקוח על הבנקים, אישר בנק ישראל את בקשתם של נכט ואיש העסקים אמנון שעשוע, להקמת בנק דיגיטלי ראשון בישראל. הבנק שיוקם יהיה נטול סניפים, ויתמקד במתן שירותי בנקאות למשקי בית, ובכלל זה העמדת אשראי, קבלת פיקדונות, ניהול חשבונות עו"ש, ומתן שירותי קנייה ומכירה של ניירות ערך.

עוד נודע לאחרונה כי התקיימה פגישה מיוחדת בין שר האוצר האמריקאי סטיבן מנוצ'ין לבין מריוס נכט, מייסד קרן ההשקעות בבריאות דיגיטלית AMOON ונציגי מערכת הבריאות הישראלית במטרה לקדם פתיחת שלוחה של FDA בישראל. קרן aMoon של נכט, ממייסדי צ'ק פוינט, היא אחת הקרנות הגדולות שפועלות בישראל שמנהלת כבר יותר ממיליארד דולר.כט החל לקדם את פתיחת פעילות ה-FDA בישראל לפני כשנה וחצי. קידום זה נופל על אוזן קשבת בארה"ב שעוסקת בשנים האחרונות רבות בנסיונות הוזלה של טיפולים ותרופות קיימים והאצת הגעה של תרופות חדשות

. נכט הוא אחד מאנשי העסקים העשירים בישראל שייסדו את חברת התוכנה צ'ק פוינט בשנות ה־90, יחד עם גיל שוויד ושלמה קרמר.

מקבוצת מריוס נכט טרם נמסרה תגובה.

פעם בארבעים שנה: בנק חדש, הבנק הדיגיטלי בראשות מריוס נכט

גיוס של 20 מיליון דולר בחברת הביומד ביונדווקס – מריוס נכט יהיה בעל השליטה