תיירות    

מלונות "הכל כלול" הטובים בעולם ל-2020

מעודכן ל-01/2020

התייר הישראלי אוהב מאוד מלונות הכול כלול – שמאפשרים לנפוש בסטנדרטים המפנקים ביותר בלי להיפרד כל רגע מעוד ועוד מזומנים. לפניכם רשימת מלונות שמככבים בטופ של 2020

מלונות רבים ברחבי העולם מציעים לתיירים חופשות בנוסח "הכול כלול" ברמה הגבוהה ביותר – שהשהות בהם כוללת גישה חופשית לארוחות, חטיפים ומשקאות, פעילויות לילדים, בריכות מושקעות, בילויים ליליים ועוד. מעבר לחופשה משפחתית נטולת דאגות, המיקומים של המלונות האלה יפים במיוחד ומאפשרים לשלב טיולים בסביבה.

הערך המוסף בחופשה טמון בכך שאתם לא צריכים לבדוק כל פעם מחדש את מצב הארנק שלכם, ואם הצלחתם ליפול על הדיל הנכון, בהחלט יכול להיות שבסופו של דבר גם תחסכו סכום ניכר של כסף. לכן החלק החשוב הוא בחירת המלון, שאם תהיה מוצלחת תהפוך את החופשה שלכם למשתלמת ומספקת, ולהפך – בחירה גרועה לא רק תאכזב מבחינת השירותים שתקבלו אלא הרבה פעמים תגרום לכם לבזבז הרבה יותר ממה שהיה ראוי להוציא על חופשה כזו.

לכבוד תחילת העשור החדש, ריכזנו עבורכם כמה מהמלונות המומלצים והפופולאריים ביותר המציעים חופשות בקונספט של "הכול כלול".

קנקון, מקסיקו: לשחות עם דולפינים

Dreams קנקון – ברצועות החוף של העיר עשרות בתי מלון בסגנון "הכול כלול", רובם בסטנדרטים מעולים, אך מלון Dreams הוא אולי הטוב מכולם. המלון מציע לאורחיו חדרים מפוארים עם נוף פתוח לים הקאריבי, ארוחות כיד המלך, אגם פרטי עם ספורט ימי, שחייה עם דולפינים, חוף ים פרטי ועוד המון פינוקים חלומיים.

מחיר: החל מ-400 דולר ללילה לזוג.

כרתים: נופש יווני קלאסי

מלון Creta Maris בכרתים הוא מלון מצוין סמוך לעיירה הרסוניסוס המציע כמובן חופשת "הכול כלול". המלון בנוי מחדרים נפרדים בסגנון יווני קלאסי, ויש בו כמה בריכות לגדולים ולקטנים, חוף פרטי, מגלשות מים, ספורט ימי, מגרשי טניס, ספא וחמאם, מועדון ילדים ועוד שלל פעילויות לכל המשפחה.

בשורה משמחת למיטיבי הלסת: במלון לא פחות מ-6 מסעדות בסגנונות שונים, שבהן ניתן לסעוד ללא עלות נוספת בעת החופשה.

מחיר: החל מ-150 אירו ללילה לזוג בקיץ.

מאוריציוס: לחובבי פעילות ימית

Tamassa Resort, בל אומברה (Bel Ombre)

אם פעילויות ימיות הן כוס התה שלכם, המלון הזה נוצר למענכם. באתר תמצאו ארבע בריכות שחייה, שירות לקיאקים, שנורקלים ושיעורי צלילה. למי שמעדיף קרקע יבשה ומוצקה, האתר מציע חוף מרהיב, מגרשי טניס ומגרשי כדורעף.

מחיר: החל מ-1,200 שקל ללילה לזוג.

פוקט, תאילנד: לפנק לפנק לפנק

קלאב מד פוקט – תאילנד דווקא אינה נחשבת יעד פופולארי לחופשת הכול כלול, אבל אולי תשקלו את הרעיון לחיוב כשתיווכחו לדעת מה מועדון הים התיכון בפוקט מציע לכם. המלון שוכן על רצועת חוף שקטה, עם חול זהב ומי טורקיז, ואורחיו נהנים מנופש שעולה על כל מה שאתם רגילים לקבל בכל אתר אחר במדינה האקזוטית והכה מתוירת הזו. מעבר לאוכל המצוין, הריקודים המוכרים, ההופעות, הבידור והפעילויות מסביב לשעון, המועדון מציע גם קורס צלילה, שיעורי גולף ואפילו שיעורי קרקס לבני כל הגילים.

מחיר: יקר למדי, החל מ-200 אירו לאדם ללילה, אבל הנופש הוא ברמה שעולה על כל מלון אחר בפוקט.

בודרום, טורקיה: המלכה הבלתי מעורערת

אי אפשר לכתוב על חופשות בנוסח "הכול כלול" בלי להזכיר את טורקיה, הגברת הראשונה של הז'אנר הזה. ואם בטורקיה עסקינן, מלון Voyage Bodrum, בעיירה בודרום (Bodrum City) שבדרום טורקיה הוא המקום בשבילכם.

ברגע שכף רגלכם תדרוך בלובי של המלון אתם צפויים להתאהב במקום. מדובר באתר נופש הממוקם ממש על קו המים, במרחק של 900 מטרים בלבד ממרכז העיר בודרום (Bodrum), וכולל בריכת שחייה חיצונית עם נוף פנורמי לים. במלון שתי מסעדות – מסעדה ראשית אחת ומסעדת א-לה-קארט בינלאומית. כמו כן, יש במקום קונדיטוריה, שבה יגישו לכם מגוון של קינוחים מפוארים. ניתן ליהנות מארוחות במלון בפנים או באוויר הפתוח. תוכלו גם ליהנות ממשקה בבר הבריכה המוקפת עצי דקל ושמשיות או בבר החוף.

מחיר: החל מ-300 שקל ללילה לזוג.

סרה נגרה, ברזיל: גן עדן למשפחות

מלון VilaVip Fazenda שבסרה נגרה (Serra Negra) הברזילאית יספק לכם חוויה כפרית נעימה ביותר. מדובר באתר ידידותי מאוד למשפחות, המספק שלל אטרקציות מקומיות – ובהן פארק מים, חוות חיות, אגם ומועדון ילדים.

המחיר: החל מ-111 שקל ללילה לזוג.

ישראלים מעדיפים לנפוש בחו"ל, את בתי המלון תופסים התיירים

המדריך המלא למציאת בית מלון (בזול) בחו''ל