מחיר דירה – ממוצע ארצי

תאריך (רבעון ושנה):
גודל דירה:
 
 

מחיר דירה – ממוצע ארצי : הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) מפרסמת מדי רבעון נתונים על מחירי הדירות בהתאם למס' אזורים בארץ. המידע הזה הוא המידע הרשמי והרלבנטי ביותר מבין שפע הנתונים שנזרקים לאוויר. המידע הזה עובר בדיקה ופיקוח של אנשי מקצוע, והוא מסתמך על מתודות מקצועיות – נתונם חריגים נפסלים, נעשה תקנון במקרים מסויימים למחיר ועוד.  וזאת להבדיל מנתונים על מחייר הדירות ועל השינוי במחירי הדירות שמתפרסמים באתרים שונים ובתקשורת – הם לא מפוקחים לא מבוקרים ולא בהכרח נשענים   על אמות מידה אקדמאיות.

ולכן – נתוני מחירי הדירות של הלמ"ס הם הנתונים הכי רלבנטיים, הכי נכונים  והכי מייצגים.

העלנו את כל המידע הלמ"ס (לכל האזורים!) כדי לאפשר לכם לבדוק ולנתח את מחירי הדירות באזורים שונים, כשכאן, המידע אולי המעניין ביותר – מחירי הדירות בכל הארץ (מחיר דירה – ממוצע ארצי). המידע הזה "מתחבר" למידע שמתפרסם פעם בחודש – מחשבון מחירי הדירות שגם הוא מתייחס בראייה כוללת על כל שוק הדירות המקומי

אתם צריכים למלא את התקופה הרלבנטית שבה אתם רוצים לדעת מה מחיר הדירה (לפי רבעונים – רבעון ראשון ינואר עד מרץ, רבעון שני – אפריל עד יוני, רבעון שלישי – חודשים יולי עד ספטמבר, ורבעון רביעי – אוקטובר עד נובמבר), ואת מס' החדרים של הדירה, והמערכת תציג לכם את מחיר הדירה.

כמו כן, יפורט לכם גם מה היה המחיר ברבעון הקודם (לזה שחיפשתם), ומה היה השינוי במחיר בין הרבעונים.

הנה הנתונים באזורים השונים:

מחיר דירה בת"א

מחיר דירה בגוש דן

מחיר דירה בירושלים

מחיר דירה בחיפה

מחיר דירה בדרום

מחיר דירה בצפון

מחיר דירה בקריות

מחשבון מחירי הדירות