קניות באינטרנט    

מחט בערימה של שחת – איך להתמצא באתרי הקניות ברשת ואיך לקנות זהיר וזול?

חפשו תמונות, אל  תמהרו לקנות מתוצאות החיפוש הראשוני, חפשו את הקטגוריות השוות וחכו לתאריכי המבצעים – טיפים לקניות ברשת

יותר ויותר ישראלים קונים ברשת, זה כבר ידוע, הן  באתרים ישראליים והן באתרים מחו"ל. אבל כיוון שיש המון אתרים ובהם עוד יותר מוצרים, קשה לדעת מה לבחור ומה לקנות במחיר שיתאים לכיס שלכם.

ראשית, המחירים לא זהים בכל המדינות, לכן לכל גרסת שפה יכולים להיות מחירים שונים. מכאן שכדאי לבדוק את האתרים בגרסאות השונות, את הגרסה האמריקאית, את הגרסה הספרדית, את הגרסה הצרפתית ואינסוף שפות. בגרסה אחת המחירים צפויים להיות נמוכים יותר מאחרת, ואם לא יודעים את השפה, אפשר להיעזר במישהו שכן מכיר. כך גם באיביי ואף באתרים ייעודיים אחרים.

לאחר מכן נחפש קופונים. אם פעם נאלצנו לגזור קופונים מהעיתון, היום מספיק רק להראות את הטלפון או להזין קוד כדי לקבל את קופון ההנחה. איך מוצאים אותם? פשוט מאוד – כותבים את המילה קופון, באנגלית או בעברית או בכל שפה אחרת, ולצדה את המוצר שאתם מעוניינים לרכוש, ובמהירות יהיה לכם קוד הנחה.

אפשרות נוספת היא להיכנס ל-search by image. גוגל טובה יותר בזיהוי טקטט ופחות בחיפוש לפי תמונה, בכך אתם מפסידים עשרות, אם לא אלפי מוצרים. יש פריט שמעניין אתכם? היכנסו לאתר,  הכניסו את התמונה. ייפתחו לכם מספר רב של אתרים במחירים שונים ומגוונים וכך תוכלו לדעת מה המחיר הכי שווה.

כמו כן, הרבה מהאתרים אינם מציגים בחיפוש ראשוני דווקא את המוצרים הזולים ביותר אלא את הפופולריים ביותר או אלו שהעמלות מהמוכר גבוהות יותר או ששילמו על פרסום. לכן תמיד כדאי לא למהר להשוות בחיפוש הראשוני אלא למיין לפי מחיר ולא לשכוח לבדוק את הביקורות.

באתרים שונים יש מוצרים בקטגוריה של הנחה או במשלוח חינם.  גם כאן כדאי לשים לב לחפש את הקטגוריות הללו.  עוד כדאי לשים לב לתאריך, למשל אם הקנייה מתרחשת בסמוך לאירוע קניות עונתי שבו יש הנחות, כמו בלאק פריידי.  באופן כללי, נובמבר נחשב לחודש שיש בו המון סיילים בענפים שונים.

עוד קטגוריות שכדאי לבדוק הן חנויות אאוטלט, יד שנייה ואחרות שבהן יכול להיות שינוי ניכר במחירים. אם אתם קונים בגדים, בדקו את המידה המדויקת שלכם, בדקו שהאתר אמין בנושא זה ובכל מקרה אל תתביישו להחזיר.

קניות בזול

קניות בזול ברשת האינטרנט הן בעיקר בימים המיוחדים של סוף השנה – בלאק פריידי, יום הרווקים הסינים, סייבר מאנדיי ועוד.

קניות באינטרנט – מבטלים את תשלום האגרות עבור רוב המשלוחים

המתווכים שגוזרים קופון מקניות באינטרנט – אריבטרא"ז ודרופשיפינג