תיירות    

מה המקום הכי מזוהם במטוס

פוחדים להיכנס לשירותים במטוס ובטוחים ששם נמצאים מרבית החיידקים? חשבו שוב. השירותים אומנם משמשים הרבה נוסעים, אך אלו מנוקים תדירות.

מעדויות דיילים בכלי התקשורת עולה שאחת הנקודות המטונפות ביותר בכל מטוס, היא המגש שעליו אוכלים ונשלף מגב המושב. הסיבה היא שהרבה נוסעים לא מודעים מחליפים את החיתול על המושב, שמים זבל ועוד ושוכחים שמדובר במקום שאוכלים בו,.
 אך מהעדויות עולה כי הנקודה המטונפת ביותר היא כיס גב המושב, היכן שנמצאים מגזין חברת התעופה, כרטיס הבטיחות ושקית ההקאה.  הדיילים מספרים שלעולם לא מנקים את חלק זה.
ובכל זאת, אנשים שמים שם מגבונים מלוכלכים, שקיות הקאה משומשות, גרביים, נעליים, מסטיקים, ממתקים חצי אכולים ושאריות פירות. ואם תשתמשו בטלפון או בבגד שלכם שם, אתם מקבלים את כל הטוב הזה.

מה עושים

בכל נסיעה למטוס השתמשו במגבונים לחים, סבונים, מחטאי ידיים ועוד,  ולעולם זיכרו להישמר מכיס גב המושב, ולא להכניס אליו שום דבר שתרצו להשתמש בו שוב בעתיד.
אפשר גם להגזים כמו דוגמנית העל נעמי קמפבל, שטסה תכופות, ועולה לכל טיסה עם ערכת היגיינה. הערכה כוללת אף מסיכה נגד זיהום.
בערוץ היוטיוב שלה העלתה סרטון שבו אמרה:" תנקו כל דבר שנוגעים בו, כל דבר שיש אפשרות שתגעו בו, כל דבר ששמים עליו ידיים" היא מסבירה. "ככה אני עושה בכל מטוס שאני עולה עליו, פרטי או מסחרי, ולא אכפת לי מה אנשים חושבים עלי. זאת הבריאות שלי, וזה גורם לי להרגיש טוב יותר"
"תנקו כל דבר שנוגעים בו, כל דבר שיש אפשרות שתגעו בו, כל דבר ששמים עליו ידיים" היא מסבירה. "ככה אני עושה בכל מטוס שאני עולה עליו, פרטי או מסחרי, ולא אכפת לי מה אנשים חושבים עלי. זאת הבריאות שלי, וזה גורם לי להרגיש טוב יותר".