מובייל וגאדג'טים    

מהן האפליקציות הכי מכניסות ל-2018

טינדר מובילה בחנות של אנדרואיד, ונטפליקס בחנות של אפל. רק שלוש אפליקציות ברשימה של גוגל נמצאות בשרימה של אפל

בעוד שוק החומרה סובל מקשיים לאחרונה, שוק התוכנה,  בעיקר האפליקציות, צומח בצורה מעוררת קנאה המשביעת רצון עבור המשקיעים.

האפליקציה הכי מכניסה השנה היא טינדר, במקום הראשון בחנות גוגל עם  עם הכנסות של 279 מיליון דולר. באפל היא רק במקום השלישי אך עם הכנסות של 462 מיליון דולר.   באפליקציה של אנדראיד גוגל דרייב במקום השני עם הכנסות של 164.3 מיליון דולר. במקום השלישי פנדורה, אפליקציית הסטרימינג וגילוי המוזיקה, עם 132 מיליון דולר במקום הרביעי אפליקצייית צ'ט ליין 104  מיליון דולר. במקום החמישי נציגה של סינגפור, הרשת החברתית ביגו עם 100 מיליון דולר הכנסות.

בחנות של אפל, לעומת זאת, רק שלוש מהאפליקציות המובילות נמצאות גם ברשימה של גוגל. אצל גוגל מובילה נטפליקס ומכניסה 790 מיליון דולר, פי שמונה מבאנדרואיד. במקום השני אפליקציית הווידאו של טנסט עם 490 מיליון דולר . במקום השלישי כאמור טינדר. אחריה אפליקציית הסטרימינג הסינית iQiyi. גם במקום החמישי סטרימינג של  Kwai

את המקום השישי תופסת אפליקציית הפרימיום של יוטיב, העתידה להתבטל בקרוב ולהשתלב עם שירותי החינם של החברה. פנדורה אצל אפל רק במקום השביעי עם 225.7 מיליון דולר.

Youku של עליבאבא עם 192.9 מיליון דולר במקום השמיני, במקום התשיעי מחזיקה אפליקציית הצ'ט הסינית QQ עם 159.7 מיליון דולר ואת העשיריה סוגרת הולו עם 132.6 מיליון דולר.

הסיבה לפערים בהכנסות היא כי  באנדרואיד, הפופולרית יותר, הצרכנים מורגלים לשירותים בחינם, ובאפל מקפידים מאוד על שירותים בתשלום.

מי בראש רשימת ההורדות של אפל?

אפל כבר לא בראש: שיאומי מובילה בתחום המחשוב הלביש

גוגל בעקבות הבלוקציין: מאמינה בטכנולוגייה ומפתחת יישומים