חדשות    

לקוחות רמי לוי יוכלו להזמין באפליקציית ביט

אומנם לשלם ישירות בבתי עסק באפליקציות התשלומים קשה, אבל לפחות באינטרנט או באפליקציה אפשר להזמין. רשת הדיסקאונט רמי לוי חברה לאפליקציית התשלומים של בנק הפועלים – bit, כדי לאפשר קנייה נוחה יותר דרך האפליקציה. השירות, שישולב באתר החדש ובאפליקציה החדשה, מאפשר לכלל לקוחות רמי לוי, גם אם אינם לקוחות בנק הפועלים, לשלם באמצעות bit. התשלום בטוח, פשוט ומהיר, ללא צורך בהקלדת פרטי כרטיס אשראי עם אפשרות להגדיר את bit כאמצעי תשלום קבוע. האינטגרציה למערכות רמי לוי תתבצע באמצעות פלטפורמת ניהול התשלומים של חברת Swiich.

Swiich הוקמה כדי ליצור תשתית תשלומים מידיים, המאפשרת ביצוע פעולות פיננסיות והעברות תשלומים בין עסקים, ארנקים דיגיטליים ושירותים פיננסיים. Swiich מספקת ecosystem המייצר סינרגיה בין אמצעי תשלום דיגיטליים ונותני השירותים, המקצר זמני השקת שירותים ומוצרים חדשניים, ומסיר מגבלות מסורתיות הקיימות בעולם התשלומים.

מדובר בחלק ממהלך רחב של רשת רמי לוי בתחום החדשנות, ובמסגרתו הושק המחסן הרובוטי המתקדם שיאפשר לספק הזמנות תוך שעתיים, אתר קניות ואפליקציית קניות חדשים, שייצרו חוויית שימוש חדשנית ומתקדמת לכלל הלקוחות ולדור הדיגיטל בפרט. בהמשך תאפשר קבוצת רמי לוי תשלומים באפליקציית bit גם בקופות הרשת וברשת קופיקס.

לפי גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות, בנק הפועלים: "חוויית התשלום מהווה רכיב משמעותי בחוויית הקנייה ובשביעות רצון הלקוח. הצרכנים מצפים לתשלום מהיר, פשוט, נוח ובטוח. bit מבוססת על עקרון הפשטות ומדברת בשפה שכולם מבינים, כך שכל אחד יכול להשתמש בה בקלות. מדובר בשיתוף פעולה עם שותף השם במרכז את ערכי החדשנות ואת חווית הלקוח, שיאפשר ל-bit להוביל את מהפכת התשלומים בקמעונאות".

רמי לוי הוסיף: "האסטרטגיה של רמי לוי היא להציע ללקוחות את המחיר הנמוך ביותר מבלי לפגוע באיכות ובשירות. היקף הפעילות בתחום האונליין הולך ועולה בהתמדה, כחברה ששמה את הלקוח במרכז חשוב לנו לספק חוויה מתקדמת שעומדת בסטנדרטים של הדור החדש, שמחפש את הדרך הקלה והפשוטה ביותר לבצע כל פעולה. במסגרת זו אנחנו ממשיכים באופן מתמיד להשיק שירותים מתקדמים השמים אותנו בחזית החדשנות הקמעונאית. שיתוף הפעולה עםbit  כאפליקציה המובילה והצומחת בשוק, מתאימה לכלל האוכלוסייה".

חברות האשראי צפויות לשווק גם ביטוח

רמי לוי עובר לפרימיום? רוכש 35% ממאפיית טלר