חדשות    

לקוחות סלקום טי וי יוכלו לצפות דרכה בנטפליקס

 באמצעות ממיר אנדרואיד מיוחד, המאפשר הורדת אפליקציות, וכפתור נטפליקס בשלט יוכלו לקוחות סלקום טי וי לצרוך דרכה תכנים של נטפליקס

סלקום הודיעה כי חתמה על הסכם לשיתוף-פעולה עם נטפליקס שיושק בקרוב ויאפשר ללקוחות סלקום טי וי נגישות לנטפליקס ישירות מתוך האפליקציה.

סלקום   מתכננת להשיק מימר אנדרואיד חדש שיכלול שלט עם כפתור ייעודי לנטפליקס, כמו בשלט הייעודי שיש כיום בפרטנר. האפשרות לצפות בתוכני נטפליקס תוצג באופן מובנה בממיר החדש שפיתחה החברה.  הממיר החדש מבוסס אנדרואיד ויאפשר הורדת אפליקציות מחנות אנדרואיד טי וי וגוגל פליי.

 הממיר החדש מצטרף לפלטפורמות הצפייה המגוונות של סלקום טי וי ובהן אפל טי וי, מכשירים המבוססים על אנדרואיד טי וי כגון שיאומי הנמכר על-ידי סלקום, אמזון פייר , ממירים חכמים נוספים, טלוויזיות חכמות, טלפונים חכמים וטאבלטים.

מריה פררס, סמנכ"ל פיתוח עסקי בנטפליקס למזרח התיכון מסרה כי "אנו נרגשים לשתף פעולה עם סלקום ולהדגיש את מחויבותנו לישראל. אנו שמחים על האופן שבו הצרכנים הישראליים מקבלים את נטפליקס, ואנו שמחים מאוד להיות מסוגלים להפוך את השירות שלנו לזמין ולהביא עוד שמחה למנויים שלנו באמצעות הממיר החדש של סלקום".

ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום, מסר: "אנו שמחים וגאים על שיתוף-הפעולה עם נטפליקס. הצטרפות קטלוג התוכן העשיר של נטפליקס לשירות הטלוויזיה שלנו, יחד עם הצעת התוכן העצומה של סלקום טי וי, הופכים את סלקום טי וי לשירות העשיר, הגדול, האטרקטיבי ביותר והמשתלם בישראל".