חדשות    

למה זכאי מחיר למשתכן מחקו תביעה נגד גינדי

השכונה המתוכננת של גינדי באור יהודה. הדמייה:גינדי החזקות

העתירה הייתה לגבי פרויקט באור יהודה ובו 1400 דירות. הממשלה הצהירה שתמחוק את הדרישה להוצאות אם ימחקו את התביעה

בית המשפט דחה את עתירת זוכי מחיר למשתכן באור יהודה.  העותרים ביקשו שגינדי אחזקות  תקדים את מועד מסירת הדירות  בפרויקט, שלטענתם הוארך בשנה. מדובר ב-124 עותרים הזכאים ל-1400 דירות בפרויקט. העתירה הוגשה גם נגד משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל.

בכנס שקיימה גינדי ביולי 2018 הצהירה כי תמסור את הדירה תוך 48 עד 52 חודשים ממועד קבלת ההיתר, להבדיל מהמועד הצפוי, בין 36 ל-42 חודשים, נכתב בתביעה. בית המשפט דחה את העתירה בטענה שהזכאים לא יכולים פעם כן להסתמך על תנאי המכרז ופעם על חוזי החכירה: "העותרים מבקשים לאחוז את המקל בשני קצותיו. מחד גיסא הם טוענים כי לוחות הזמנים במכרז הם תנאי מהותי, ומאידך גיסא הם טוענים כי מועדי ביצוע העבודה קבועים בחוזי החכירה ועבודות הבנייה ולא בתנאי המכרז". נכתב בפסיקה.

הזכאים ערערו למחוזי  ובו ביקשו לעמוד בתנאי המכרז המקוריים ולמסור את הדירות בעת קבלת טופס 4.  לאחר שגינדי העבירו שיש להם אינטרס כלכלי להקדים את המסירה, הציע השופט לעותרים למשוך את התביעה. בתמורה להצהרת גינדי על הקדמת מסירת הדירות. ההמלשה מצידה הודיעה כיאם התביעה תמחק בתוך שלושה שבועות מיום קיום הדיון, הם לא ידרשו הוצאות. . העותרים הסכימו להצעת בית המשפט.

נסגרה ההגרלה השביעית למחיר למשתכן

הפרוייקט של גינדי באור יהודה לא יורד מהכותרות; והפעם – רמ;י עוצרת את שיווק הדירות לשוק החופשי

ההגרלה של גינדי: 100 דירות יוגרלו בהנחה לציבור