חדשות    

לא רק חניה: פנגו תציע ביטוח רכב

פנגו, חברת שירותי החניה הדיגיטליים שחיסלה את המדחנים, מקימה סוכנות ביטוח רכב דיגיטלית בשיתוףקבוצת מנורה מבטחים בניהול יהודה בן אסאייג. הסוכנות תהיה בבעלות שני הגופים בחלקים שווים.

פנגו, על  2 מיליון המנויים שלה, תהיה זרוע ההפצה של מנורה או של חברת הביטוח שומרה שבבעלותה. מנורה בעצם נכנסת לתחרות בענף הרכב באמצעות חברות הביטוח הדיגיטליות החדשות – ליברה  וווישור  – שנכון לעכשיו מציעות מחירים תחרותיים למצטרפים בהליך דיגיטלי מלא לחלוטין.

תוצאות חברות הביטוח בביטוחי רכב מקיף העידו בשנה החולפת על רווחיות גבוהה מאוד בתחום, עקב העלאת תעריפי ביטוח הרכב בשנה האחרונה. אלא  שמ־2019 השתנתה המגמה ועל רקע ההשקעה האדירה בפרסום של ליברה,והצטרפות שחקנים ותירים לביטוחים הדיגיטליים, המחירים בענף צפויים  לרדת, לפחות בטווח הקצר. תלוי בהישרדותן של החברות החדשות שעדיין לא מציגות מודל ברור וליברה עדיין לא מכסה את הוצאות הפרסום.

איך עובד פנגו ביטוח

נהגים שירצו לרכוש ביטוח באמצעות סוכנות פנגו ביטוח, דרך אפליקציית פנגו, ימלאו שאלון דיגיטלי. בסופו של השאלון תוצג ללקוח הצעת מחיר לרכישת פוליסה, ואם הלקוח יבקש לרכוש את הפוליסה בכפוף לאישור של חברת הביטוח, תונפק לו פוליסת ביטוח. כמו כן ניתנת הטבת הצטרפות לתקופה מוגבלת, בדמות זיכוי של עד 250 שקל לתשלום על חניות בכחול־לבן לחצי שנה, הטבה שיש לגלם בהיקפי השימוש של הלקוח בפנגו ובמחיר הביטוח שיוצע על ידי הסוכנות ומנורה.

כך ייחסכו עלויות לחברת הביטוח על מוקדנים ואנשי שירות, אם כי יתאפשר מילוי תהליך תביעה ושירותי ביטוח דרך האפליקציה לצד שירות אנושי למי שמעוניין. בהמשך הדרך פנגו צפויה לצרף גם חברות ביטוח נוספות. מי שעלולים להינזק מהמהלך הם סוכני הביטוח של מנורה ושומרה, שהמהלך עוקף אותם.

 

פנגו מרחיבה את השירותים – כבר לא רק חניה בתשלום

 

חניה – חניון עירוני, מדחן או פנגו?

הראל משיקה פוליסת ביטוח דיגיטלית

כלל ביטוח משיקה ממשק דיגיטלי לרכישת ביטוח בריאות

למרות הפסדים, חברת הביטוח ליברה גייסה 4500 מבוטחים בשלושה חודשים