מדריכי צרכנות    

כמה עולה מנוי שירותי רפואה פרטית

מעודכן ל-03/2019
מגיל מסוים שירותי רפואה פרטית מצילים חיים, אילו שירותים יש וכמה זה עולה

 

לאחרוונה כתבנו על כמה עולה רופא פרטי על פי תחומי ההתמחות השונים.שירותי רפואה פרטית מספקים אפשרות לרכוש מנוי לקבלת שירות רפואי פרטי וצמוד שניתן דרכו להזמין רופא הביתה, לבצע פעולות או למדוד דרך הטלפון ו 24 שעות ביממה דרך הטלפון, הטלפון הנייד ולחצן מצוקה. הבדיקות הרפואיות נערכות בזמן אמת והתוצאות מועברות ישירות למוקד הרפואי. וכך הוא יכול להמליץ על טיפול מיידי ומציל חיים.

שירות רפואה פרטי יכול לחסוך את ההגעה לחדר המיון העמוס והתחושה הלא נעימה הנלווית אליו.  כך אפשר לעשות אבחון ראשוני מהבית ולחסוך את הבדיקה הראשונית הקובעת האם להתפנות למיון.

אילו שירותי רפואה פרטית יש

היום חבילת השירותים מותאמת לכל לקוח ולקוח. למעשה, חשוב לבחור מתוך השירותים את מה שרלוונטי לכל אדם באופן אישי. הנה חלק מהשירותים שניתן להזמין כיום ולאבחן ישירות מהבית  או דרך הטלפון הנייד החכם. מעל גיל חיים זה מצליל חחים

– רופא  עד הבית. בשיחת טלפון הרופא יידע אם לבוא לביקור בית

אבחון רפואי – שימוש באפליקציות הטלפונים הניידים החכמים לצורך קבלת מדדים וביצוע בדיקות – אק"ג, לחץ דם, דופק תקין ועוד.

– לחצן מצוקה –. לשימוש בבית בכל רגע דרוש, במקרה שלפציינט קשה לבטא את עצמו. עם הפעלת הלחצן תוזנק ניידת טיפול נמרץ אל ביתו של הלקוח ללא עיכוב.

– סיוע בהתנהלות בעת מחלה כרונית.  מעקב אחר נטילת תרופות באופן קבוע. שירות מיוחד מטעם חברת רפואה פרטית יסייע לחולים לוודא שהם מבצעים את המוטל עליהם ולא מפספסים שום פעולה חשובה בניהול המחלה שלהם.

 

עלויות

החברות הוותיקות בתחום הן נטלי ושחל ואלו העלויות לחבילה הבסיסית. צריך לברר עם החברות עבור עלות מותאמת אישית

שחל נטלי מוניטור קשב לב
תקופת החוזה שנה/שנתיים שנתיים אין התחייבות שנה
מחיר מנוי בסיסי חודשי 270 שקל 220 שקל 150 שקל 79 שקל
מחיר הוספת בן-זוג 95 שקל 49 שקל 50 שקל 20 שקל
צוות המוקד בכל משמרת 8-12 רופאים 3 רופאים ו-5 מוקדנים 2-3 רופאים 1-2 רופאים, מוקדנים וחובשים
פינוי בחשד לאירוע לב 13 ניידות טיפול נמרץ, פינוי בניידות מד"א מחוץ לאיזורי הכיסוי בתשלום נוסף 6 ניידות טיפול נמרץ, פינוי בניידות מד"א מחוץ לאיזורי הכיסוי ללא תשלום פינוי רק בניידות מד"א במימון החברה בכיסוי ארצי פינוי רק בניידות מד"א במימון החברה

כמה עולה רופא פרטי

יותר ויותר סטודנטים לרפואה לומדים בחול. כמה זה עולה?

המדריך לגמלאי בשירות המדינה