חדשות    

כלל ביטוח משיקה ממשק דיגיטלי לרכישת ביטוח בריאות

דניאל כהן, כלל ביטוח

עולם הביטוח נכנס יחסית לאט לתחום הדיגיטלי, אבל בשנה האחרונה הופכים חברות הביטוח וסוכני הביטוח ליותר מכוונים דיגיטל. יש כבר שירותים רבים שמסופקים באופן דיגיטלי, גם כמענה לתחרות מול ביטוח ישיר, וגם כי פשוט ככה הציבור רוצה. לאחרונה השיקה כלל ביטוח  ממשק לרכישת ביטוח online בכל תחומי הבריאות. הממשק יאפשר ללקוחות החברה לרכוש ביטוח online בכיסויים: ניתוחים, השתלות, תרופות, מחלות קשות, סיעוד, תאונות אישיות, נסיעות לחו"ל ועוד.

בכלל ביטח מסבירים כי מדובר בתפיסת שירות חדשנית בענף הביטוח המעניקה את כלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר ללקוחות למידע, ניהול אישי ורכישה – מכל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן. המהלך להשקת אפשרות רכישת ביטוח בריאות היא חלק מהשקת כלל ביטוח online – "מדובר בתפיסת שירות חדשה בענף הביטוח, המעניקה כלים דיגיטליים ומתקדמים ללקוחות ולסוכנים ומאפשרת להם לקבל מידע, לנהל את התיק האישי שלהם ולרכוש פוליסות ביטוח  בכל מקום ומכל מכשיר", אומרים בכלל ביטוח ומוסיפים "למעשה, לראשונה בענף הביטוח בישראל,  יש ממשק דיגיטלי לרכישת פוליסות וכיסויים בכל תחומי הבריאות. במסגרת השירות הלקוחות של החברה יוכלו לעדכן את ביטוח הבריאות ולרכוש ביטוח בריאות עם כיסויים שונים לרבות – ניתוחים השתלות, מחלות קשות, סיעוד, תאונות אישיות, נסיעות לחו"ל ועוד".

עוד מסביירם בכלל ביטוח כי – "הממשק הדיגיטלי החדש  פשוט, נוח וידידותי לשימוש במכשיר הטלפון הנייד, בטאבלט או במחשב הנייח ובאמצעותו יוכל הלקוח לרכוש ביטוח לו ו/או לבני משפחתו, וכן לבחור האם לקבל שירות מחברת כלל ביטוח או לקבל שירות מסוכן ביטוח אישי לאורך כל תקופת הביטוח".

דניאל כהן, משנה למנכ"ל, מנהל חטיבת הבריאות: "זוהי בשורה של ממש בענף הביטוח. לראשונה ניתן לקבל הצעות מחיר ולרכוש פוליסות ביטוח בתחומי הבריאות באמצעות ממשק דיגיטלי. הלקוח של היום הוא מתוחכם, מעודכן, לא מפחד מאינפורמציה ורוצה להשוות ולהבין על מה הוא משלם. אנו חושבים שפלח משמעותי באוכלוסייה בשל ומעוניין לקבל שירותי ביטוח מורחבים דיגיטליים, כדי שיוכל להתעמק בהם בזמן שנוח לו, היכן שנוח לו. כמו כן, הלקוח יכול בתהליך זה לבחור סוכן ביטוח שימשיך ויעניק לו טיפול אישי לאורך תקופת הביטוח".

בכלל ביטוח online יש גם אפשרות לרכישת ביטוח רכב חובה+ מקיף וכן פעולות רבות בשירות עצמי לרבות: בקשת הלוואה, שינוי מסלול השקעה, עדכון פרטים אישיים, קבלת מידע אודות הביטוחים והחסכונות, פתיחת תביעה חדשה בכל התחומים, מעקב אחר סטטוס טיפול בתביעה קיימת ועוד.

גלי שבד, סמנכ"לית בכירה, מנהלת אגף שיווק, אסטרטגיה ודוברות בכלל ביטוח, ציינה: "העולם שלנו עובר שינויים טכנולוגיים בקצב מסחרר ובתוך כך, הלקוח הופך ליותר יותר "מחובר" ובאופן כללי מעדיף את המרחב הדיגיטלי. לשינויים הללו יש השפעה ניכרת על קטגוריות מסורתיות, וכדי להמשיך ולהיות רלוונטיות הן נדרשות לבצע טרנספורמציה".

 ביטוח בריאות – איך בודקים שאין לכם כפל ביטוחים!