חדשות    

טדי שגיא סוף סוף מדבר

טדי שגיא הצהיר על כוונתו להתרחב בארץ ובחו"ל, בעיקר בלונדון,

טדי שגיא, במקום השישי ברשימת העשירים  הישראלים של פורבס, סוף סוף מדבר.הוא מייסד חברת "פלייטק", ובעליו של הקמדן מרקט בלונדון. הונו האישי מוערך בכ-4 מיליארד דולר ועסקיו מתפרשים על תחומים שונים. את הדברים נשא באירוע של האגודה למען החייל שלה תרם עבור החיילים המשוחררים.

בראיון לערוץ 12 סיפר שהוא נוהג לתרום לה רבות, וגם למוסדות בריאות ותרבות. הוא הדגיש את החשיבות בתרומה לביטחון המדינה. בנאום אמר שרצה שיוודאו שהמלגות ניתנות לחיילים באופן אישי. כך שבתחילת דרכם בחפשם קריירה ייחסך לכם כאב הראש. אחד החיילים שקיבל את המלגה סיפר שאפילו לא סיים תיכון וכיצד המלגה עזרה לו.

ההון של טדי שגיא נובע מעסקי ההימורים באינטרנט. היום פניו לעסקים פחות שנויים במחלוקות כמו חלל העבודה לאבס ורכישת הדיוטי פרי. מחוץ לעסקים בישראל הוא מתעניין בלונדון, למשל בקמדן מרקט, שוק מרכזי בעיר. את השוק רכש ביותר מ-2.5 מיליארד  שקל. שגיא סיפר שהחברה מתמקדת בעיקר בעסקי הנדל"ן בלונדון בהשקעה של מיליוני ליש"ט. על הברקזיט המעורר חששות בקרב משקיעים אמר שגיא שלונדון תצא מחוזקת. עוד הצהיר על השקעות בתחום הפינטק, טכנולוגיה פיננסית. עוד הוסיף שרכש 100 אלף מ"ר בשטח של דירות, משרדים וקמעונאות. הוא הוסיף והסביר שהאסטרטגיה היא להשקיע בלונדון כמה שיותר.

על רכישת הדיוטי פרי אמר שהוא רצה לבדל את עצמו מסקאל באמצעות התרחבות לגופים בחו"ל ובשדות תעופה נוספים בעולם. ומה לגבי השקעות בישראל? הוא אמר שהוא מתכוון להתרחב גם בארץ. על השאלה אם יש משהו ספציפי השיב "עובדים על זה"

יבואנית אדידס וריבוק זכתה במכרז לנהל  את חנות הספורט בדיוטי פרי

פלייטק מוכרת את החזקתה בפלוס500 לפי שווי של 2.3 מיליארד דולר

תחום האופציות הבינאריות נשלט בידי החברות הישראליות; TechFinancials הישראלית הנפיקה בלונדון