תיירות    

חברות התעופה הדייקניות ביותר

מעודכן ל-01/2019

החברה הדייקנית ביותר בדצמבר 2018 הייתה של קטאר, אל על במקום רע בסוף . מי עוד בראש הרשימה?

אין דבר מעצבן יותר מלהגיע לנמל התעופה ולגלות שהטיסה לא הגיעה או  להגיע כבר למטוס ולחכות שעות לההמראה. מי החברות הדייקניות ביותר?

בדצמבר 2018 חברת התעופה הדייקנית ביותר הייתה קטאר איירווייז . על סמך בדיקה של אלפי טיסות בדצמבר 2018. במקום השני  דלתא איירליינס עם 87% טיסות שיצאו בזמן. והשלישית  היא החברה היפנית ANA. במקום הרביעי  החברה ההולנדית KLM. במקום החמישי אליטליה, שהמריאה בזמן ב-85% מטיסותיה

אל על משתרכת מאחור במקום ה-38 מתוך 41.  עם רק 67% טיסות שיוצאות בזמן. עםאיחור ממוצע של 41 דקות. לפחות לא גרועים כמו השכנה המצרית  אג'יפט אייר, שסוגרת את הרשימה עם 58% מהטיסות. בכלל החברות הממוצע הוא 78% טיסות במועד ואיחור ממוצע של50 דקות..

בחברות הלואוקואסט נמצאות חברות שלא יוצאות מישראל במקום הראשוןstarflyer היפנית ואחריה גם מיפן Skymark. אסיה ממשיכה גם בשאר חמשת המקומות הראשונים. במקום השישי מדורגת חברת יורוווינגס. איזי ג'ט המוכרת לקהל הישראלי במקום ה-21 עם 77% טיסות שיוצאות בזמן. WOWבתחתית הרשימה עם -62% מטיסותיה שהמריאו בזמן.  ריינאייר לא מתירה לכלול אותה בדירוג.

בנמלי התעופה נתב"ג מדורג במקום ה-258, כש-76% מהטיסות שהמריאו ממנו יצאו בזמן. הממוצע העולמי של נמלי התעופה עמד על דיוק ב-79.5% מההמראות. משך העיכוב הממוצע עמד על 51.4 דקות

ריאנאייר מקרבת את הישראלים ליער השחור; משיקה קו טיסות חדש לממינגן בדרום גרמניה

טיסות ישירות מאמסטרדם לאילת

טיסות ישירות מאמסטרדם לאילת