חדשות    

חברה ישראלית מהמובילות בעולם בשירות לקוחות רובוטי

ג'קדה,העוסקת בפיתוח וייצור  של תוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, בישרה היום כי הוכרה כ"מומחית" בדוח שפורסם לאחרונה "התוצאות של עשרת מוצרי תוכנת RPA (אוטומציה של תהליכים רובוטיים) המובילים של HFS". מהדורת 2020 היא מחקר מפורט על שביעות רצון מ-RPA בקרב 255 משתמשי-על ב-RPA שהניב דירוגים של 311 מוצרים ביותר מ-30 ממדים של חוויית הלקוח. הדוח מתאר איך ספקי ה-RPA המובילים תומכים בלקוחות שלהם ומאפשרים להם להגדיל את תוכניות האוטומציה שלהם ולחולל שינוי אמיתי.

ג'קדה ואחרים הוערכו על סמך קריטריונים שנחשבים כקריטיים לתמיכה במשימת השינוי של הארגון באמצעות:

  • ביצוע: דגש על סדר הגודל של הפעילות, הלקוחות, קלות השימוש, אבטחה, ממשל ואמצעי בקרה.
  • חדשנות: מפת הדרכים והחזון של המוצרים כולל מו"פ, מדרגיות וגמישות, ובינה מוטבעת.
  • קול הלקוח: התוצאות מבוססות על בדיקת נאותות מעמיקה עם הלקוחות כדי לקבל את הסיפור האמיתי.

"כללנו את ג'קדה במחקר ה-RPA שלנו השנה על סמך השימוש המתמחה שלה בטכנולוגיית אוטומציה כדי לחולל תוצאות בתחום של שירות לקוחות", שיתפה אלנה ל. כריסטופר, סגנית נשיא בכירה – מחקר ב-HFS Research. "ג'קדה מאפשרת ללקוחות שלה לשפר תהליכים עסקיים באמצעות פתרונות חכמים של מעורבות לקוחות שמשלבים אוטומציה, בינה מלאכותית וניתוחים — ה-Triple-A Trifecta של HFS".

הדוח ממשיך ומדגיש את היכולת של ג'קדה לשנות תהליכים עסקיים ולספק תוצאות בשירות לקוחות אוטומטי. הלקוחות נותנים את הקרדיט על התוצאות לאופי הגמיש וניתן להתאמה אישית של המוצרים שלה.

סקוט מריט, המנהל הגלובלי של האוטומציה, מסביר את החשיבות הרבה של להיות "המומחית" בדוח. "לדעת מי אתם ומה אתם עושים בתחום הזה, זה הסוד לאריכות ימים באוטומציה. כשהאחרים מנסים להבין את אסטרטגיית ההתמחות שלהם, אנחנו שמחים לקבל את ההכרה של HFS על התוצאות האמיתיות שאנחנו משיגים עם הצוותים של פעילות שירות הלקוחות, כשאנו עוזרים להם להתגבר על מורכבות ולספק חוויות שירות לקוחות ללא מאמץ ללקוחות שלהם".

שירות לקוחות אוטומטי מוכר לנו משאלונוים מקוונים, מבוטים בצ'אטים ועוד.

לקוחות רמי לוי יוכלו להזמין באפליקציית ביט

מקצוע עריכת הדין בשנים הבאות: רובוטים, קרנות והנפקות