קניות באינטרנט    

יום חג לחובבי הקניות ברשת! מבצע פריים דיי של אמזון יוצא לדרך

AMAZON

(עוד) יום חג יחול היום לחובבי השופינג באינטרנט. מבצע הקניות הענק של אמזון, פריים דיי, ייצא לדרך בשעה 22:00 שעון ישראל ויימשך 36 שעות (באמזון גרמניה ואיטליה ב-17:00 ובבריטניה, צרפת וספרד ב-18:00 שעון ישראל).  המבצע מיועד ללקוחות הרשומים לשירות הפריים של אמזון וכן לנרשמים חדשים לשירות.

במבצעי הפריים דיי שערכה אמזון בשנים שעברו, המחירים של 70% מהמוצרים היו זולים יותר מהמחירים שהוצעו בבלק פריידי, וחלקם במחיר זהה לזה שבבלק פריידי, שנחשב לחג הקניות הגדול ביותר ברשת. אפשר לצפות שגם השנה נחזה במחירים נמוכים במיוחד.

ישראלים רבים שרשומים כבר או שירשמו היום יוכלו להינות ממספר גדול של מוצרים אשר נמכרים על ידי אמזון עצמה, שיש אפשרות לשלוח אותם לישראל ולהם מוצג מחיר סופי הכולל עלות משלוח עד הבית, תשלום המיסים וכו'. במידה והמוצר לא נשלח לארץ, קיימת אפשרות להשתמש בשרותי אחת מחברות המשלוחים כמו USHOPS, SHIPITO וכו'.

שימו לב. לא כדאי לשלם בשקלים באמזון. אמזון גובה עמלה של 6.5% על ההמרה. עדיף לשלם בדולרים ואז תשלמו לפי שער ההמרה של חברות האשראי שהוא נמוך יותר – 2.5%-3.5%.

דבר נוסף שיש לשים לב אליו הוא הבדלי המתחים במכשירי החשמל בין ארה"ב לאירופה. לכן, אם אתם מתכוונים לקנות משהו שמתחבר לחשמל עדיף לכם לקנות אותו מחנות אמזון באירופה.

למי שעדיין לא רשום למנוי פריים, שעלותו כ-13$ בחודש, יש אפשרות להצטרף למועדון למשך 30 יום ללא עלות. אפשר לבטל את המנוי לאחר סיום המבצע. הניתוק אינו כרוך בשום עלות מצדכם. ככה פשוט. אפשר לחשוב שהמציאו את הטריק הזה במיוחד לישראלים.

טיפים נוספים:

באתר אמזון גרמניה ניתן להחליף לשפההאנגלית דרך התפריט הראשי

אל תשתוללו. בסופו של דבר תצטרכו לשלם על מה שתקנו.

תעשו שיעורי בית. גם לאחר הנחה יכול להיות שתוכלו למצוא את המוצר במחיר זול יותר במקום אחר

שימו לב לעלות המשלוח והמיסים. יכול להיות שהמחיר מפתה אבל בסופו של חשבון יוצא יקר שהקניה יקרה יותר מאשר בארץ

חג שמח!

 

בלאק פריידי 2019 – המדריך: מה כדאי לכם לקנות ואיפה?

יום הרווקים הסיני – מה כדאי לכם לקנות ואיפה?