חדשות    

ועדי הורים, אפליקציות התשלומים נלחמות עליכם

לפני שאפליקציות התשלומים יותרו בעסקים ללא הגבלה, מצאו אפליקציות התשלומים קהל יעד אפקטיבי: ועדי ההורים. ספטמבר היא תקופה טובה לבנק לאומי ולאפליקציית התשלומים שלו פפר להשיק מבצע שנועד לוודא שאת איסוף הכספים לוועד הכיתה או הגן דרכם. לאומי מציע 500 שקל במתנה לכל קבוצת איסוף כספים של 20 חברים לפחות שתוקם דרך פיי, פפר פיי לשעבר,  והכסף יתווסף לקופת הוועד. אם יהיה מדובר באלף קבוצות כאלה, העלות עבור לאומי תסתכם בחצי מיליון שקל בסך הכל – עבל לאומי ירוויח  אלף הורדות נוספות לאפליקציה.

איסוף כספים קבוצתי זה לא דבר חדש  והוא קיים  בכל שלוש אפליקציות התשלום של הבנקים – ביט של הפועלים, פייבוקס של דיסקונט ופיי  (לשעבר פפר פיי) של לאומי. פייבוקס של דיסקונט  היא המזוהה ביותר עם אפשרות זו. היא גם מאפשרת לשמור את הכסף בחשבון פייבוקס  כארנק דיגיטלי לצד שמירת הכסף לשימושים עתידיים; משיכת הכסף דרך זיכוי של כרטיס האשראי; או העברת הכסף לחשבון.

עם זאת, לאומי מציעה מבצעים ארגרסיביים יותר כדי לעקוף את ביט. ובכל  זאת, היא נשארה במקום השני בין שלוש האפליקציות. לאומי לא בחרה במקרה בוועדי ההורים. זה הקמפיין  העיקרי עתה של פייבוקס של דיסקונט המציעה את החיסכון בעמלות לחשבונות הבנקים בכך שהיא מאפשרת לשמור את הכספים אצלה, לוודא מי שילם בדיוק מה, להמשיך עם הקבוצות לכיתות אחרות בלי הגבלה, לייצא את הפרטים לקובצי אקסל וכן להשתמש בדפדפן מהמחשב במקום להשתמש באפליקציה. ביט הפופולרית יותר לא בחרה בשלב זה לצאת בקמפיין למען  ועדי ההורים. אבל אם הקמפיינים של השתיים יצליחו, אולי גם נראה קמפיין של בנק הפועלים וביט.

מהן העמלות על אפליקציות התשלומים ואיך לא לשלם אותן

רשות המסים מחפשת העלמות מס באפליקציות

האם אפשר לשלם באפליקציות התשלומים בבתי עסק