שוק ההון    

וואיטסטון מצטרפת לטרנד הקנאביס; תמזג פעילות חברה אמריקאית; עולה ב-20%

עוד פעילות קנאביס מתעתדת להיכנס לבורסה בתל אביב. וואיטסטון הבורסאית הודיעה כי התקשרה החברה במזכר עקרונות, לפיו תמוזג לתוך החברה פעילות בתחום גידול ושיווק מוצרי קנאביס בישראל ובארצות הברית.

המשקיעים אוהבים מאד את ההודעה ומקפיצים את שער המניה  במסר בתל אביב בכ-20% והיא נסחרת כעת בשער של 24 שקל למניה המשקף לה שווי שוק של 36 מיליון שקל.

מלבד הזכויות יעיברו בעליהן 4 מיליון שקל לחברה וזאת בתמורה להקצאת מניות שיהוו 72% מהונה של וואיטסטון. 

וואיטסוטן פעלה עד היום בתחום הנדל"ן להשקעה והנדל"ן היזמי בארה"ב. את מחצית השנההראשונה של 2018 סיימה וואיטסטון ללא הכנסות ועם הפסד בסך של כ-2 מיליון שקל.

מהחברה נמסר כי מדובר בחברה אמריקאית שלה רישיונות זמניים לריבוי וגידול קנאביס רפואי מאת היחידה לקנאביס רפואי של משרד הבריאות וכן בזכויות לחווה הממוקמת באזור אשקלון בישראל, לגידול וריבוי קנאביס רפואי בשטח כולל של כ-20 דונם, כאשר הוסכם כי הפעילות תגדל בשלב ההתחלתי קנאביס רפואי בשטח של 4 דונם.

בנוסף, לפעילות יוקנו זכויות לגידול ושיווק מסוג 1 Tier ,המאפשר גידול של 1,800 צמחי קנאביס במחזור וכן זכויות בחוות גידול קנאביס במדינת קולוראדו, ארצות הברית, בשטח של כ-800 מ"ר לצרכי פנאי ולצרכים רפואיים, לה יכולת גידול של כ-1.5 טון בשנה, ויכולת גידול של 1,500 צמחים במחזור, הצפויים להימכר הן בסיטונאות והן בקמעונאות.

מוואיטסטון נמסר כי בחווה בקולרדו תועסק מגדלת- mastergrower בעלת ניסיון של למעלה מ 10 שנים בגידול קנאביס. כמו כן, לפעילות זכויות בחנות למכירת מוצרי קנאביס בקולורדו (Dispensary Cannabis)המצויה בשלבים הסופיים להשלמתה וצפויה, גם היא, להתחיל את פעילותה עד לסוף שנת 2018.

בחנות בקולורדו ניתן יהיה לרכוש מוצרי קנאביס לצרכים רפואיים כמו גם לצרכי פנאי, כדוגמת מוצרי מזון, משקאות אנרגיה, מוצרי קוסמטיקה ופרפומריה וכיוצא באלה. החווה בארה"ב והחנות, מצויות בשלבי הקמה מתקדמים ביותר וצפויות להתחיל את פעילותן עד לסוף שנת2018, עם סיום הליכי שיפוץ שמבצעת הפעילות בחווה ובחנות.

מהחברה נמסר כי בנוסף לשתי הפעילויות האמורות בארה"ב, מנהלת הפעילות מגעים עם שני גורמים שונים במדינת נבאדה, ארה"ב, לרכישת רישיון גידול ושיווק וכן מפעל לייצור מוצרי קנאביס. להערכת הפעילות, העובדה כי לפעילות אישור במדינת קולורדו לגידול וריבוי קנאביס, עשויה להקל על קבלת אישור הרשויות להעברת הרישיון במדינת נבאדה על שם הפעילות.

תפן – פעילות הקנאביס החדשה מוערכת ב-159 עד 272 מיליון שקל; נו באמת!

פרוטאולוג'יקס בהיי; רוכשת את חברת הקנאביס הרפואי קאנומד