מדריכי צרכנות    

מועדון צרכנות לצעירים – 1824 – מה הוא נותן?

היזמים ניסים וגיא עזרא מקימים מועדון צרכנות חינמי לצעירים, בשם "1824". המועדון יופעל באמצעות אפליקציה, ללא התחייבות מצד המשתמשים, ויכלול הטבות המותאמות לבני 18-24. היזמים המבקשים להשתמש בכוח הקנייה של צרכנים צעירים, כדי להשיג הטבות והנחות לקבוצת הגיל הזו.

עד היום פנו מועדוני הצרכנות לקבוצת הגיל הזו באמצעות מועדוני צרכנות לחיילים, חיילים משוחררים וחיילי מילואים, כמו למשל מועדון יותר, מועדון בהצדעה ומועדני צרכנות של כרטיסי אשראי כמו "חבר".  יזמי 1824 רוצים ליצור מועדון צרכנות שיאפשר גם לצעירים שלא התגייסו לצבא להצטרף, כמו חיילות בשירות לאומי, מתנדבים, סטודנטים וצעירים מהמגזר הערבי.

האפליקציה כוללת הטבות וקופונים במגוון תחומים כמו אופנה, מסעדות ובתי קפה, אירועים,אטרקציות, חופשות, וחיי לילה. האפליקציה כוללת גם מתחם חיפוש עבודה, עם משרות בארץ ובעולם המתאימות לקהל היעד,  וכן מתחם לימודים שיספק מידע על מוסדות לימוד, מסלולי הלימוד ואפשרויות הלימודים בארץ ועוד.

בין המותגים שעובדים עם מועדון הצרכנות אפשר למצוא את מלונות פתאל, ישרוטל,  הולמס פלייס, ריקושט, HOT, STINGTV, אמריקן לייזר, נאטורפיל, מסעדות שגב, מקס ברנר, בית הפנקייק, מותג האופנה ROCKGLAM, דלתא, FIX, קבוצת קידום, יואל גבע, וול סטריט, מכללת מגמות, מכללת פסגות, המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, זמן אמיתי, הבימה, בית ליסין, מותג הטיפוח GA-DE ועוד.

 

הבנקים וחברות האשראי במרוץ על מועדוני הלקוחות

מה נותן מועדון האקדמאים של הוט