חדשות    

הרכש החדש של צ'ק פוינט: חברת סייבר ענן בשווי 40 מיליון דולר

גיל שוויד. צילום: יח"צ

צ'קפוינט, חברת אבטחת הסייבר הישראלית,  הודיעה על רכישת חברת הסייבר הישראלית Protego  על פי הודעת צ'קפוינט, הרכישה תרחיב את שירותי הגנת הענן ללקוחות שמשתמשים באפליקציות ענן ללא שרת. שווי העסקה מוערך ב-40 מיליון דולר.

לפי הודעת צ' פוינט היא "תשלב את הטכנולוגיה כחלק מארכיטקטורת ההגנה האחודה שלה אינפיניטי", וכי הקנייה תסייע לצ'קפוינט "לעזור לארגונים להתגונן מפני התקפות סייבר מהדור החמישי והשישי".

כל יזמי החברה, מלבד גונן שעבד בחברת אמרון שנסגרה, הם יוצאי הפעילות של חברת NDS שנרכשה על ידי סיסקו. פורשי החברה יצאו מסיסקו והקימו את פרוטגו.

זוהי הרכישה הרביעית שמבצעת צ'קפוינט מאז אוקטובר בשנה שעברה. קדמו לה רכישת החברות Dome9, פורסנוק, וסימפליפיי שנרכשה לפני כשבועיים.

צ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה בע"מ היא חברה ישראלית העוסקת בפיתוח תוכנה לאבטחת מידע, אבטחת רשתות ומחשבים, מכשירים ניידים וענן וידועה בעיקר בפיתוח תוכנות חומת אש, VPN, ואבטחה מתקדמת בפני איומי סייבר. נכון לסוף שנת 2018, החברה מעסיקה כ-5,070 עובדים ב-42 מדינות ברחבי העולם. משרדיה הראשיים נמצאים בתל אביב ובסן קרלוס. לחברה מרכזי פיתוח נוספים בארצות הברית, בשוודיה ובבלארוס.

אופנהיימר ממליצים על צ;קפוינט -";בדקנו אצל המפיצים ואחרי רבעונים של חולשה, צפויה התייצבות";

אופנהיימר העלו את מחיר היעד לצ'ק פוינט