מובייל וגאדג'טים    

הפיצ'רים החדשים שג'ימייל קיבל ליום הולדת

הפיצ'רים החדשים של גי'מייל: תזמון מיילים, השלמות אוטומטיות חדשות ועבודה על אתרים בלי לצאת מג'ימייל

15 שנה לג'ימייל, הדואר האלקטרוני הוותיק והפופולרי של חברת גוגל – וגוגל קונה לו מתנה בדמות שדרוג תיבת האימייל בכמה פיצ׳רים חדשים שמיועדים להפוך את ג'ימייל לחכם ונוח יותר.

מתברר שהשמועות נכונות ובאמת מעתה יהיה אפשר לתזמן מיילים – מה שלא קיבל אישור רשמי עד עתה, למועדים מאוחרים יותר,  היתרון הוא למי שגר בזאור זמן רחק יותר מן הנמען או מנהל שרוצה שעובדיו יראו את המייל ישר על הבוקר. כדי לעשות זאת תכתבו את המייל כרגיל וכדי לתזמן אותו  התהליך די פשוט, ובמקום ללחוץ על כפתור ה-״send״, יש ללחוץ על החץ הקטן שמופיע לצידו ולבחור את התאריך והשעה שבו תרצו שהמייל יישלח..

 

עוד חידוש הוא הפיכת תיבת האימייל שלכם לאינטראקטיבית יותר באמצעות תמיכה בפורמט ה-AMP. במקום להשתמש בתיבת המייל שלכם בתור ״קרש קפיצה״ כדי לבצע משימה מורכבת יותר שדורשת הפניה לאתר אחר, תוכלו לעשות את אותה המשימה – מבלי לעזוב את הג׳ימייל שלכם לרגע. כך למשל, אם תקבלו הזמנה לאירוע חברה – במקום ללחוץ על כפתור ה-RSVP שבמייל שיפנה אתכם לאתר חיצוני בו תתבקשו להזין את הפרטים שלכם כדי להירשם, תוכלו לעשות זאת ישירות מהמייל שהזמין אתכם לאירוע. לחילופין,גם אפשר למלא שאלונים, לעיין בקטלוגים אינטראקטיביים של אתרי קניות שאתם עוקבים אחריהם, לקרוא ביקורות על בתי מלון, או ״לנעוץ״ תכנים שמצאו חן בעיניכם ישירות לחשבון הפינטרסט שלכם.

פיצ׳ר ה-Smart Compose של גוגל מאפשר  לכתוב הודעות להרבה נמענים באופן הרבה יותר מהיר. גוגל זוכרת אתכם ויודעת מה בדיוק אתם רוצים לכתוב – ותעשה זאת במקומכם. לדברי גוגל, הפיצ׳ר  כבר הצליח לחסוך הקלדה של יותר ממיליארד תווים מידי שבוע, ולכן היא הרחיבה את  תמיכתו גם למובייל. Smart Compose מגיע למכשירי אנדרואיד ומציע תמיכה בארבע שפות נוספות: ספרדית, צרפתית, איטלקית ופורטוגזית. בהמשך, גם משתמשי iOS יוכלו ליהנות ממנו.

פיצר שמתזמן מיילים בימייל?

מהן אפליקציות המייל העדיפות

איך לשמור על פרטיות ברשת