תוכן ממומן    

המותג שכובש כל בית עם השטיחים שלו

צילום: קרפטים שטיחים

אם אתם מחפשים שטיחים לבית שלכם, אתם בטח יודעים שאתם לא יכולים להתפשר על כל שטיח. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חברות המציעות שטיחים למכירה ובכדי לדעת שאתם רוכשים את השטיחים הטובים ביותר לביתכם, עליכם לבחור בחברה אמינה שאפשר לסמוך עליה וידוע כי כלל השטיחים שהיא מציעה איכותיים, דקורטיביים, מרשימים, קלים לתחזוקה וכמובן, במחירים נוחים. אם אתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לרכוש בו שטיח לביתכם, הכירו את המותג המוביל בתחום: קרפטים שטיחים.

קרפטים שטיחים – למה הם המותג המוביל ביותר בתחום?

קרפטים שטיחים יצרו מהפכה של ממש בשוק השטיחים הישראלי וזאת על ידי אספקת שטיחים איכותיים במחירים נוחים. מדובר על מותג הידוע במבחר הרחב שלו ובעיצובים הייחודיים, הבחירה דווקא בקרפטים מבטיחה שכל בית יוכל ליהנות משטיחים מסוגננים ועמידים מבלי להוציא הון. מחויבות החברה לאיכות ולשביעות רצון הלקוחות הביאה לה בסיס לקוחות נאמן. על ידי ייבוא ישיר מאירופה והצעת מחירים תחרותיים, החברה מאפשרת לכל אדם לרענן את עיצוב הבית שלו באופן קבוע.

שטיחים איכותיים במחירים נוחים

קרפטים שטיחים יצרה לעצמה נישה בשוק השטיחים הישראלי על ידי הצעת שטיחים איכותיים ברמה גבוהה, במחיר נוח ונגיש. החברה יצרה את האיזון בין איכות למחיר על ידי ייבוא ישיר של מגוון שטיחים מאירופה ללא תיווך של גורמי ביניים כלשהם. הגישה הישירה לצרכן מאפשרת לה לשמור על מחירים נמוכים מבלי להתפשר על האיכות.

לא מעט אנשים חוששים כי מחיר בא על חשבון איכות ולכן, כאשר הם רואים שטיחים שמוצעים במחירים נוחים, הם לרוב יחששו שמדובר על כאלה שהם לא מספיק איכותיים, שהם לא יחזיקו מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן, שהם יראו פחות טוב תוך פרק זמן קצר ועוד. אולם, אצל קרפטים, אין מה לחשוש. המחירים הנוחים אינם באים על חשבון האיכות. החברה בוחרת בקפידה שטיחים מקטלוגים אירופאיים נרחבים, ומבטיחה שכל שטיח נבחר עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. תהליך בחירה קפדני זה כולל אמצעי בקרת איכות להבטחת עמידות ומראה אסתטי.

אסטרטגיית התמחור של החברה ראוי לציון, כך לדוגמא: שטיח גדול לסלון בגודל 2 על 3 מטר, שבדרך כלל יעלה בין 2000 ל-2500 שקלים במקום אחר, זמין באתר שלהם במחיר של 500 עד 850 שקלים. מחירים תחרותיים אלה מאפשרים ללקוחות לרכוש שטיחים חדשים בתדירות גבוהה יותר, בדומה לעדכון מצעים או פריטי עיצוב אחרים בבית.

יתר על כן, המגוון הרחב של החברה מתאים לטעמים אישיים והעדפות שונים, מה שמקל על הלקוחות למצוא שטיח שמתאים לסגנון ולתקציב שלהם. שילוב זה של מחירים נוחים, איכות ומגוון מבדיל את קרפטים שטיחים בשוק זה.

עיצובים וסגנונות ייחודיים

השטיחים של קרפטים שטיחים בולטים במגוון רחב של עיצובים וסגנונות ייחודיים המתאימים לטעמים והעדפות שונים. האוסף כולל שטיחים ארוגים שטוחים, שטיחי קטיפה, שטיחי פרווה, שטיחים שעירים ושטיחי פוליאסטר הניתנים לכביסה. כל שטיח נבחר בקפידה מיצרנים אירופאיים, מה שמבטיח איכות גבוהה ועמידות.

אצל החברה ניתן למצוא דגמים הבלעדיים כמו: "זואי", "סנטיאגו", "ברצלונה" ו"דובאי", שהפכו לפופולריים בקרב הלקוחות. עיצובים אלה אינם זמינים בשום מקום אחר, מה שהופך אותם למבוקשים מאוד.

שירות לקוחות מצוין

קרפטים שטיחים שמה דגש חזק על מתן שירות לקוחות מעולה. הצוות המסור שלה זמין להשיב על שאלות ולטפל בבעיות במהירות, לעתים קרובות מרחיבים את התמיכה שלהם עד שעות מאוחרות בערב. החברה גאה בביקורות חמישה כוכבים הרבות שלה בפלטפורמות כמו גוגל ופייסבוק, המשקפות את החוויות החיוביות של לקוחות רבים ומרוצים. בנוסף, היא מבטיחה שהשטיחים שלה יסופקו במהירות, בדרך כלל תוך יום עד שלושה ימי עסקים, מה שמשפר את חוויית הלקוח הכוללת. מחויבות זו לשירות עוזרת לבנות אמון ומעודדת לקוחות לחזור שוב ושוב לרכוש שטיחים רק אצלה.

קרפטים מאפשרת ללקוחות לעדכן ולשדרג את עיצוב ביתם, מבלי להשקיע בכך הון תועפות. באופן כללי, ניתן לומר שהיא הצליחה לשלב בין מחירים סבירים, איכות וסטייל, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית בקרב בעלי בתים ברחבי ישראל.