חדשות    

הודעה לטסי איזי ג'ט: פחות טיסות ישירות מתל אביב לבריטניה

החל ב-30 במרץ יופסקו הטיסות הישירות לנמלי התעופה סטנטד וגטוויק

איזי ג'ט מצמצמת את הטיסות הישירות מתל אביב. מ-30 במרץ יופסקו הטיסות הישירות לנמלי התעופה סטנטד וגטוויק, בזמן שהטיסות הישירות ללוטון יימשכו כסדרן.

גטוויק הוא נמל התעופה השני העמוס בבריטניה – אחרי הית'רו שנחשב לאחד מנמלי התעופה העמוסים והיקרים בעולם, ולכן חברות הלואו קוסט ברובן לא טסות אליו. גטוויק ממוקם במרחק של 45 קילומטר דרומית ללונדון.

לוטון, נמל הבית של איזיג'ט, הוא נמל תעופה שמשמש בעיקר חברות לואו קוסט וכמה חברות לגאסי כולל אל על, והוא ממוקם במרחק של 56 ק"מ ממרכז לונדון (וכ-3 ק"מ מזרחית למרכז העיר לוטון).

הסיבה לצמצום הפעילות היא כי הטיסות לנמלי התעופה גטוויק וסטנסטד היו חלק מלו"ז החורף, שמסתיים בסוף מרץ. בחברה ציינו כי בחורף הבא הקווים האמורים ישובו לפעול.

איזיג'ט היא חברת הלואו קוסט הראשונה שהחלה להפעיל טיסות מתל אביב ליעדים שונים באירופה. כיום מפעילה החברה טיסות ל-17 יעדים בהם ללונדון, בזל, ברלין, פריז, אמסטרדם, מילאנו, נאפולי ועוד.

את שנת 2018 סיכמה איזיג'ט עם תנועת נוסעים (הלוך ושוב) של 1.014 מיליון בקווים מנתב"ג,  עלייה של 30% לעומת השנה הקודמת, ומקום   רביעי בהיקף הפעילות, עם נתח של 4.53% מכלל הנוסעים בטיסות הבינלאומיות נתב"ג.

בחודשים ינואר-פברואר 2019 הטיסה איזיג'ט כ-200 אלף נוסעים – עלייה של 28% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ואשר מיקם אותה כחברת התעופה הזרה החזקה ביותר בקווים מנתב"ג עם נתח של 7.11% מכלל תנועת הנוסעים.

כרטיס טיסה בכיוון אחד או כרטיס הלוך חזור?

רוצים טיסה זולה באמת? הכירו את הכללים של עולם הלואו קוסט