שוק ההון    

דלתא תרכוש חברת חזיות הונג קונגית ביותר מ-105 מיליון דולר

אייזק דבח מנכ"ל דלתא גליל צילום:יח"צ

דלתא תרכוש את חברת בוגרט, ספקית של ויקוטריה סיקרטס וטומי הילפיגר, ותשלם דולר עבור 100% ממניות הקבוצה

חברת דלתא הודיעה שתרכוש את קבוצת ההלבשה התחתונה ההונג קונגית בוגרט  תמורת יותר מ-105 מיליון דולר.

בוגרט ההונג קונגית היא אחת מיצרניות החזיות הגדולות בעולם. החברה עוסקת בעיצוב, פיתוח ושיווק של חזיות, בגדי ים ומוצרי הלבשה תחתונה עבור מותגים פרטיים של חברות בולטות בארה"ב ובאירופה. אלו כוללות את ויקטוריה'ס סיקרט, טומי הילפיגר ועוד. מרבית מפעלי החברה הם בסין ומקצתם בתאילנד ומיאנמר.

עוד הודיעה דלתא שתרכוש גם את החברות-הבנות שלה ברונט  שהיא יצרנית תחרה מובילה, ואת B&B שהינה יצרנית פדים מובילה.

ב-2017 ו-2018 עמד מחזור המכירות של החברה על כ-230 מיליון דולר. ה-EBITDA (רווח לפני ריבית, מסים, פחת והפחתות) בשנת 2017 עמד על 20.5 מיליון דולר ובשנת 2018 על 12 מיליון דולר. במחצית הראשונה של 2019 נחלשו המכירות והרווח באופן משמעותי עקב קשיי נזילות אליהן נקלעה הקבוצה.

בשל מצבה הפיננסי של החברה, הצהירה דלתא  כי תשלם דולר אחד עבור 100% ממניות הקבוצה, ובו בזמן תישא בהתחייבויותיה הפיננסיות של בוגרט המוערכות ב-105 מיליון דולר. עד להשלמת העסקה תזרים דלתא עד 50 מיליון דולר נוספים לבוגרט לצורך מימון הפעילות השוטפת של הקבוצה.

העסקה תהפוך את דלתא לשחקנית מובילה בעולם של חזיות שכיום היא כמעט ולא משחקת בו – חזיות יוקרה. “לא בכל יום נקלעת כזו חברה גדולה לקשיים ולא בכל יום יש הזדמנות לרכישה. נמשיך לנהל את העסק במתכונת הנוכחית ונעבוד על שיפור מערכות. נעשה שיתופי פעולה בתחום הייצור ונחזק את שוק החזיות אצלנו בדלתא”, אמר יוסי חג’ג’, המשנה למנכ”ל דלתא גליל.

זו הזדמנות רכישה מיוחדת”, הוסיף, “105 מיליון דולר זה מחיר סביר לפעילות של החברה הנרכשת. אבל מעבר להזדמנות, זו בעיקר רכישה מאוד אסטרטגית עבור דלתא. תחום העיסוק של בוגרט הוא בדיוק המודל העסקי של דלתא — עיצוב, פיתוח וייצור עבור מותגים מובילים בעולם. זה הדי.אן.איי שלנו”.

דלתא – עוד רבעון של שיפור בתוצאות; המכירות עלו ב-9% ל-371 מיליון

הצמיחה של דלתא