חדשות    

דוראד ערוכה לספק חשמל לצרכנים בהנחה של עד 7% מהתעריף של חברת החשמל

ארז חלפון, צילום: דניאל בראון

חברת החשמל עוד תהיו כאן הרבה זמן, הרבה מאוד זמן, אבל לאט לאט מתחילה תחרות אמיתית מולה. האם זה מתחיל להשפיע על מחיר החשמל שלנו, עוד מוקדם להגיד, אבל סיכוי טוב שבטווח הבינוני נראה כבר תחרות גם על המחירים. תחרות משמעותית צפויה להגיע מתחנות הכוח, לרבות דוראד.

ארז חלפון, יו"ר דוראד אמר היום –  "דוראד ערוכה כבר עכשיו להעניק לאזרחי אשקלון ועוטף עזה חשמל בהנחה של 5-7%". חלפון השתתף בפאנל וועידת האנרגיה בתל אביב, והוא הדגיש  את האפשרות שהיזמיות הפרטיות תספקנה חשמל לצרכנים הביתיים, להבדיל מהמצב כיום שמותר להן לספק חשמל רק ללקוחות תעשייתיים.

 "כיו"ר דוראד חתמתי עם אנרג'יאן על הסכם תקדימי, שקבע רף חדש של מחירים במשק הגז הישראלי. כשעלות הגז יורדת, עלות הייצור שלנו יורדת, ונוכל למכור ללקוחות שלנו חשמל זול יותר. אין סיבה שלא תהיה תחרות מלאה במשק החשמל. חברת חשמל לא צריכה להיות היחידה שמוכרת חשמל לאזרחי ישראל", אמר חלפון, "דוראד ערוכה כבר מחר להתחיל בפיילוט בישובים בפריפריה הגיאוגרפית –להעניק לכ-15 אלף בתי אב באזור הנגב ועוטף עזה הנחה משמעותית של 5%-7% בחשבון החשמל. מדובר בחסכון של אלפי שקלים בשנה לכל משפחה! אין רגולטור שלא יסכים למהלך כזה. לאזרחים מגיעה תחרות מלאה".

האמת צודק, אז רגולטור מספיק לפחד מחברת החשמל ותעזור לציבור לחסוך הרבה כסף.

אגב חיסכון בחשבון החשמל – כאן תוכלו לבדוק אם אתם צרכני חשמל יעילים ואיך לחסוך בחשמל