עלייה בולטת נרשמה במכונית ההיברידית פריוס פלוס, שתעלה לקבוצה זיהום 3 ותתייקר בכ-5,000 שקלים.
לפני העלאת מחירי הרכב החדש ב-1 באפריל בעקבות התקנות החדשות של "המיסוי הירוק" פרסמה יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, את המחירון החדש. המחירון מצביע על התייקרות ברוב הדגמים הפופולריים.
דגם היאריס יתייקר בכ-2,000 שקל בכל הגרסאות. קורולה סדאן ברמת הגימור הבסיסית צפויה להתייקר בכ-3,000 שקל והעלייה הבולטת ביותר נרשמה במכונית ההיברידית פריוס פלוס, שתעלה לקבוצה זיהום 3 ותתייקר בכ-5,000 שקלים.
בענף אומרים כי רוב דגמי הרכב העממיים של היבואנים יתייקרו באפריל בשיעור דומה, אבל העליות החדות ביותר צפויות להיות בדגמים העירוניים הזולים. יבואני הרכב כבר החלו בתהליך מואץ של שחרור עשרות אלפי כלי רכב חדשים מהמכס כדי להניב רווח מההתייקרות הצפויה באפריל.
עוד השבוע יבואנית טויוטה בישראל הכריזה על תחילת שיווקן של גרסאות סטיישן והאצ'בק של טויוטה קורולה המצטרפות לגרסת הסדאן ששיווקה החל לפני מספר שבועות, מיד לאחר השקתה.
גרסה אחת היא סטיישן שהושקה בתערוכת פריז 2018, ומכונה בישראל 'ספייס', ואילו השנייה היא האצ'בק, המחליפה את הדגם אוריס ומכונה כאן 'אקסייט'.