מובייל וגאדג'טים    

גלקסי S10 – סמסונג לא מכינה הפתעה; הולכת בדרכי אפל

גלקסי 10

ההשקעה של אייפון – סדרת ה-IPHONE X, גרמה למתחרה הגדולה סמסונג, לפרסם הערכה לגבי המוצרים העתידיים שלה. על פי הנהלת החברה  הגלקסי S10 יגיע בשלושה דגמים – כמו האייפונים, כך שיהיו – מכשיר מוזל, רגיל ומוגדל. המכשירים יגיעו במספר רחב של צבעים ועם חמש מצלמות

כמו כן, העיצוב של הסמארטפון החדש, יהיה שונה (משמעותית) מהעיצוב של המוצרים הקודמים. אגב, מגוון הצבעים החדש נועד, ככל הנראה להתחרות במבחר של וואווי שהולכת ותופסת נתח משמעותי יותר בשוק הסמארטפונים.סמסונג שוקלת להשיק 9 צבעים עבור מכשיר הדגל, אחד מהם יהיה ירוק אמרלד שמאז  2015 כשהוצע על מכשיר גלקסי S6 אדג', לא חזר לשימוש.

אז שינויים בעיצוב יש, ומה עוד? הסדרה של הסמסונג 10 תכלול שלושה דגמים – הגדול מביניהם יצויד ב-5 מצלמות (שלוש בצדו האחורי ושתיים מקדימה) כמו אצל וואווי ו-LG. שני הדגמים האחרים יכללו חיישן יחיד מקדימה ושניים בלבד מאחורה וזאת בניגוד למה שאפל מציעה באייפון XS הרגיל.

ההשקה הרשמית של הדגמים החדשים תתקיים, ככל הנראה, בפברואר 2019. מכשירי גלקסי S10 ומכשיר S10+ ימצבו כמתחרים של אייפון XS ואייפון XS מקס, ואילו הגלקסי הזול יותר יתחרה במכשיר אייפון XR החדש.

כמה עולה אייפון ואיפה לקנות?