חדשות    

בנק לאומי בוואטסאפ – משיק שירות באפליקציה

לקוחות כל הבנקים יכולים לקבל מידע בוואטסאפ על סניפי לאומי, כולל כתובות ושעות פתיחה, סוגי השירותים הניתנים בכל סניף, מיקומי כספומטים ושערי מט"ח למשיכה בכספומטים

לאומי ממשיך עם תהליך הדיגיטציה של הבנק ומשיק את "לאומי בוואטסאפ", שירות מבוסס בוט, אשר זמין 24 שעות ביממה ללקוחות כל הבנקים.

השירות ניתן בחינם.  בשלב ראשון השירות מיועד להינתן בגרסת בטא, והוא כבר מאפשר לקבל  מידע רחב ומקיף על סניפי לאומי, אלו כוללים כתובות ושעות פעילות, פירוט השירותים הניתנים בכל סניף וסניף, איתור מכשירי כספומטים. כמו כן השירות יאפר לבחון שערי מט"ח למשיכה בכספומטים של הבנק. בנוסף, השירות מאפשר ללקוחות לאומי להזמין פגישה עם בנקאי או לקיים צ'אט עם בנקאי, וזאת באמצעות קישור לאפליקציית לאומי.

כיצד מצטרפים לשירות? שומרים את המספר "לאומי בוואטסאפ"  052-8435522 ברשימת אנשי הקשר במכשיר הסמארטפון, שולחים הודעה – ומקבלים את המידע המבוקש ישירות לנייד, בפשטות ובמהירות.

חגי הוכברגר, ראש אגף חדשנות ודיגיטל בלאומי: "אנו גאים להיות הבנק הראשון בישראל שמנגיש מידע ללקוחות, ולכלל הציבור, באמצעות הוואטסאפ, אפליקציה שהינה כלי מעולה לקבלת שירות זמין, מיידי, פשוט ונוח". מדובר בסנונית ראשונה של השירות החדשני, כאשר אנו שוקדים על הרחבת המידע שיינתן בערוץ זה".

בשנה האחרונה עסקים רבים החלו להצטרף לשירות העסקים של וואטסאפ, המאפשר שיחה עם בוטים במקום שירות לקוחות הניתן עבור שאלות נפוצות. בין החברות הישראליות שהצטרפו לאחרונה, כאל, אל על בנק בפועלים, הראל, פספורט קארד.

בנק לאומי מעניק שירות גם בוואטסאפ

גם כאל מצטרפת לשירות לקוחות בוואטסאפ

האפליקציות שמשדרגות את הוואטסאפ