חדשות    

בנק הפועלים וחברת סייברג'ים יקימו מרכז אימוני סייבר למגזר הפיננסים

בנק הפועלים וחברת סייברג׳ים, השותפה העסקית של חברת החשמל בהגנת סייבר, הודיעו הבוקר (רביעי, 29 ינואר) בכנס סייברטק ת"א, על חתימת מזכר הבנות (MOU) לשיתוף פעולה והשקעה.

סייברג'ים היא חברה בינלאומית העוסקת בפתרונות אימון והכשרת סייבר, והיא מנוהלת מישראל. שיתוף הפעולה נועד לפתח מרכז מצוינות, ידע וטכנולוגיה בתחום אימוני הסייבר לגופים בנקאיים ופיננסיים בישראל ובעולם.

בזכות שיתוף הפעולה  בין חברת סייברג׳ים וחברת החשמל הישראלית, מהארגונים המאוימים והמותקפים ביותר בעולם, נבנתה רשת הזירות של החברה בעולם. השותפות החדשה עם בנק הפועלים תתמקד בבניית מצוינות דומה לתשתיות השוק הפיננסי. שיתוף הפעולה יאפשר הקמת זירה פיננסית ראשונה בישראל עם תכנית התרחבות לזירות נוספות בבירות פיננסיות בעולם.

הרשת החדשה תרחיב את הפריסה העולמית הנוכחית של חברת סייברג׳ים, הכוללת  מתקני אימון בערים שונות ברחבי העולם כמו ניו-יורק, מלבורן, אמסטרדם וטוקיו. הזירות של סייברג׳ים משתמשות בטכנולוגיות ממוקדות לאימון יכולות וידע של בעלי תפקידים שונים בחברה ומאפשרות אימון-חי ייחודי. באימון יתמודדו עם האקרים המתקיפים התקפות מורכבות מערכות-תשתית המדמות את הסביבה המבצעית של הלקוח. לפי החברה, האימונים החיים הוכרו כאמצעי היעיל וארוך הטווח ביותר להקניית מיומנות ומודעות לעובדים וצוותים מקצועיים בארגונים בתעשיות בסיכון סייבר גבוה.

מנכ״ל סייברג׳ים, אופיר חסון: ״שיתוף הפעולה בין החברות מעצים את הידע והמצוינות של בנק הפועלים וסייברג׳ים, ויאפשר להציע בפעם הראשונה פלטפורמת אימון וידע סייבר שנתפרה במיוחד לצרכים של המגזר הפיננסי, שיתוף הפעולה ירחיב את היכולות המוכחות הקיימות שלנו להציע פתרונות רלוונטיים לארגונים פיננסיים בעולם״.

CISO בנק הפועלים, אליק עציון: "ארגונים פיננסיים בכל העולם נדרשים להתמודד עם העוצמה והתחכום הגובר של איומי סייבר מצד גורמי פשיעה, האקטיביסטים ואף תקיפות מדינתיות. רמת איום זו מחייבת שילוב של טכנולוגיות הגנת סייבר מתקדמות לצד חיזוק היכולות האופרטיביות של אנשי הסייבר וה-IT  בארגון. בדומה לעולם הלחימה הביטחונית, אימון מבצעי של מגני הסייבר הינו נדבך הכרחי לבניית היכולת שלהם להתמודדות עם מתקפות מגוונות בזמן אמת. שיתוף הפעולה עם חברת סייברג'ים יאפשר לבצע קפיצת מדרגה ברמת אימוני הסייבר בארץ ובעולם, על ידי תרחישי תקיפה רלוונטיים, זירות אימון מתפתחות המדמות סביבה עסקית וטכנולוגית פיננסית ושיתוף ידע אופרטיבי בתחום ההגנה".

סייברארק מקימה מרכז פיתוח בבאר שבע

הרכש החדש של צק פוינט: חברת סייבר ענן בשווי 40 מיליון דולר

עקיצה בארנק: איך מתמודדים עם הונאות כלכליות בדור הסייבר?