תיירות    

ארוחות צהריים בחוץ ביישובים בארץ, איפה אוכלים, מה כדאי, כמה עולה

pixabay
מעודכן ל-02/2020

איפה ארוחות הצהריים הכי טובות ומשתלמות למחיר? ארוחות צהריים שוות או זולות הן כבר לא דבר קל למצוא, בכל מקום בארץ. איפה כדאי לאכול? נציין כי הכוונה במשתלם למחיר היא לא למנות הכי זולות אלא לתמורה ביחס למחיר.

ארוחות צהריים בתל אביב

בוקה בוקה בתל אביב היא אחת המסעדות המומלצות ביותר באינטרנט.היא נמצאת ברח' הכרמל ומצעה אוכל ים תיכוני במחיריפ שווים לכל נפש 24-48 שקל למנה. מתאים גם לצמחוניים וגם לאלרגים לגלוטן.

מומלץ להזמין את הפוקאצ'ות המגוונות.

מסעדה אחרת מומלצת היא פלאפל הקוסם הנמצאת בשלמה המלך 1. פלאפל הקוסם כבר הפך למותג, הן בגלל השואו והן בגלל איכות האוכל ביחס למזון מהיר. עם זאת, מדובר באחת ממנות הפלאפל היקרות בארץ – 19 שקל. לשם השוואה הפלאפל הכי זול הוא פלאפלנד ביליאק ברמת גן 7 שקלים.

עוד מקום אהוב, גם כן באוזר שוק הכרמל: בר אוכל. אוכל ים תיכוני וישראלי, מנות בשריות ושקשוקה. האוכל הוא מסביב לבר ולפעמים הצוות מרים את האווירה..המחירים אומנם לא נמוכים אך סבירים לאזור.

ארוחות צהריים בירושלים

אחת המסעדות הפופולריות בירושלים היא מודרן בדרך רופין, רחבת מוזיאון ישראל.הם מתמחים באוכל ים תיכוני ובריא אבל לא זול במיוחד, מ-50 שקל למנה עד מעל 200 שקל.. מומלץ מרק הברוקולי. מחיר העיקריות אומנם מתחיל ב-60 שקל, אבל אפשר טפאסים בפחות מ-30.

עוד מסעדה בירושלים, עזורה המתמחה באוכל ים תיכוני ובתבשילים בבישול ארוך, נמצאת בשוק העיראקי. תוכלו ליהנות שם מחומוס טוב ב-22 שקלים או מסופריטו ב-60 שקלים.

ארוחות צהריים בחיפה

אחת המסעדות המומלצות והפופולריות בחיפה היא מסעדת אלחיר הלבנונית. טווח מחירים סביר, 24 שקל למנה הזולה ו-86 למנה ליקרה. המסעדה נמצאת בכרמל בשד' הנשיא, נדיבה בסלטים ים תיכוניים מגוונים, אבל אנחנו יותר אנשים של קינוחים ומתים על הקנאפה.

עוד מסעדה מומלצת היא רפאלו במרכז קסטרא המתמחה באוכל אירופי בכלל ובאיטלקי בפרט. הכי מומלץ לקחת את הילדים לפסטה. עם זאת, המחירים גבוהים לטעמנו.

ארוחות צהריים בראשון לציון

בראשון לציון אין ספק שאחת הארוחות הטובות יותר והמומלצות יותר הן בסוהו, המתמחה באוכל יפני. מה שעובד  במסעדה הוא בעיקר האווירה, המגוון והיצירתיות. עם זאת, המחירים והשירות טעונים שיפור.

ארוחות צהריים בפתח תקווה

בפתח תקווה אחד המקומות האהובים הוא ג'יימס בר, המשמש גם כמבשלה. הבירה המקומית מאוד מומלצת. המחיר הכי נמוך למנה 50 שקל והכי גבוה כ-100 שקל. עם זאת, לא מומלץ לצמחונים.

ארוחות צהריים בנתניה

בקפה לונדון שבנתניה אוכל בריטי אותנטי לצד אוכל מגוון. המסעדה ידועה בעיקר בגלל רמת השירות הגבוהה. ארוחות הבוקר מוגשות גם בצהריים במחיר ממוצע של 56. הכי טוב שקשוקה.

לא בבית ספרנו: עיריית ת"א מוציאה את הכלים החד-פעמיים מבתי הספר ומהצהרונים

המזון בצהרונים: מה צריכה לכלול ארוחה?