חדשות    

אפל משיקה את שירות הסטרימינג TV+ בנובמבר

 אפל טי וי צפויה להתחיל לפעול בנובמבר ולהתחרות בנטפליקס אך במחירים גבוהים משל המתחרות  ולא כל העונה תשוחרר בבת אחת

שירות סטרימינג הווידאו +TV של אפל יושק כבר בתחילת נובמבר, כדי להקדים את השקת שירות הסטרימינג של דיסני הזול יותר, המתוכנן להמשך אותו החודש. ההערכות הן שהשירות יעלה 10 דולר בחודש. לאחר ההשקה השירות צפוי להיות זמין ביותר מ-150 מדינות.

בבלומברג מדווחים שהחברה השקיעה כשישה מיליארד דולר בהפקות מקור עבור השירות; אפל התחימה גם שורה של כוכבים, מפיקים ובמאים שייצרו סדרות וספיישלים עבורה.בהם אופרה ווינפרי וסטיבן שפילברג.

 היעד  של אפל הוא להגיע למכירות של 50 מיליארד דולר עד 2020 ומקווה שההוצאות יחזירו את ההשקעה. עם זאת, השירות של אפל הוא ככל הנראה היקר ביותר בקטגוריה – 10 דולר לחודש לעומת 7 דולר של דיסני ו-9 דולר לחבילה הבסיסית של נטפליקס. וצריך לזכור שעד עתה אין שירות סטרימינג שרווחי בזכות עצמו.

גם AT&T  ו-NBC-יוניברסל של קומקאסט ישיקו  שירותים חדשים שמכוונים לקהל הגדל של לקוחות שמבטלים את מנויי הכבלים שלהם, או צופים בתוכן רק בסמארטפונים. אפל תציע שלושה פרקים ראשונים בסדרות מסוימות ואז תשחרר מדי שבוע פרק נוסף.

ההתרחבות הזו לתחום השירותים המקוונים היא חלק מהמאמצים של המנכ"ל טים קוק להפחית את התלות של החברה במכשירי האייפון, שסובלים מהאטה במכירות על רקע היחלשות כללית של שוק המובייל, תחרות קשה מול יצרנים בסין ועוד.

אפל טי.וי פלוס יהיה אחד מחמישה שירותי מנויים דיגיטליים מרכזיים של ענקית הטכנולוגיה, ביניהם אפל מיוזיק, אפל ארקייד – שירות גיימיניג, אפל ניוז פלוס ואפל קלאוד. בנוסף, החברה מייצרת הון חוזר משירותים כמו AppleCare – שירות לקוחות ללקוחות פרמיום.

איך למצוא את האוזניות האלחוטיות

הגודל כן קובע: כל מה שצריך לדעת בעת קניית טלוויזיה גדולה וכמה זה עולה