מובייל וגאדג'טים    

אפליקציות להקלטת שיחות – מה יש בשוק

מעודכן ל-02/2019

אפליקציה ששולחת מייל, אפליקציה ששולחת לענן, אפליקציה שמזהה מיקום – מהן אפליקציות להקלטת שיחות הנפוצות

נגמרו הימים שבהם היינו צריכים להוכיח מה הבטיחו לנו נציגי המכירות או שירות הלקוחות. אבל יש לזכור שהאפליקציות החינמיות מספקות זמן הקלטה מוגבל, עבור עוד דקות תצטרכו לשלם

Automatic Call Recorder

 אפליקציית הקלטת שיחות שיתרונה הוא פעולה אוטומטית: אפשר לקבוע מראש שיחות מאילו אנשי קשר יישמרו ברגע שיתקבלו, ולא צריך להקליט בתוך שיחה. היא זמינה להורדה בחינם באנדרואיד, אךעבור גרסת האייפון תשלמו 3 דולר.

 

Call Recorder ACR

האפליקציה הזו מנהלת את ההקלטות ומארגנתאותן לפי חשיבות, מגדירה סיסמת גישה להקלטות שבוצעו בה, מציעה תמיכה במספר רב של קבצי אודיו ועוד. בתשלום מתאפשרת גם הקלטה ישירות אל שירותי הענן של גוגל או לתיבה שלכם בדרופבוקס. פעיילה באנדרואיד

TapeACall

אפליקציה פשוטה מאוד שזמינה גם לאנדרואיד וגם לאייפון ולא דורשת פריצה או שינוי מיוחד בהגדרות הטלפון.  אפשר להקליט בה כל שיחה ולשמור אותה בטלפון בפורמט MP3 או לשלוח אותה במייל.

אבל זו לא אפליקציה שזוכה לעדכונים רציפים ולמעשה, גרסת האנדרואיד שלה לא עודכנה כבר הרבה זמן  ויתכן שלא תומכת בגרסות החדשות ביותר של מערכת ההפעלה.

Call Recorder IntCall

לחובבי אפל, זו אפליקציית הקלטת שיחות ייעודית למכשירי החברה, ומהפעילויות שמציעה: הקלטה, שמירה, שיתוף ועוד. כל דקת הקלטה עולה 10 סנט. הממשק שלה פשוט ונוח. להורדה

QuickVoice

עוד אפליקציה לחובבי אפל בעלת ממשק נקי אבל נוסף לשאר התכונו תיש בה אפשרות  לשלוח דואר אלקטרוני קולי (עד לגודל של 2 מגה-בייט.

אלא שמערכת ההפעלה של האייפון אינה מאפשרת להריץ יותר מיישום אחד בו זמנית (רשמית, לפחות), כך ששיחת טלפון שתגיע באמצע ההקלטה תפסיק אותה.

בתשלום תוכלו להוסיף  את שירות SpinVox, המאפשר לשלוח דואר אלקטרוני באמצעות הכתבתו למכשיר.

SPY RECORDER

אפליקצית Spy Recorder, משמשת להקלטת אנשים ללא ידיעתם. אלא שניתן למצוא לאפליקציה גם שימושים סטנדרטיים יותר, דוגמת הקלטת ראיון או הרצאה, לצורך האזנה עתידית להם.

האפליקציה מאפשרת להתחיל את ההקלטה בשעות ובימים שהוגדרו מראש, מה שאומר שניתן לבצע את ההקלטה, בעזרת תכנון מוקדם, מבלי שהצד השני יודע על כך.

הגדרת הקלטה תתחיל בהתאם למיקום GPS של המשתמש. אפליקציה זו ניתנת להורדה, ללא תשלום, למכשירי אייפון.

INCALL RACORDER & VOICE

אפליקציה חינמיתלמכשירי אנדרואיד. היא משמשת  "טייפ מנהלים", ובאמצעותה ניתן לבצע הקלטה של פגישות, הרצאות, ישיבות וכיוצא בזה.

התוצרים הסופיים של ההקלטה הם בפורמט של Mp3, מה שמאפשר נפח מינימלי בזיכרון הטלפון החכם, ולכן האיכות לא נפגעת בצורה משמעותית יתר על המידה.

ומן הסתם אפשר להקליט בה גם שיחות