מובייל וגאדג'טים    

אנרג'ייזר מציגה: מכשיר סלולרי עם סוללה שיכולה להחזיק כמעט שבוע

צילום: אנרגייזר
מעודכן ל-02/2019

המכשיר יתחרה בקטגוריות המכשירים המוזלים ובואווי, וואן פלוס, אסוס ושיאומי

מותג הסוללות הוותיק אנרג'ייזר מגיע גם לשוק המובייל. אף שכבר הציגה מכשירי אנדרואיד שמייצרת עבורה חברת אבניר הצרפתית, עתה חשפה סדרת סמארטפונים חריגה בהיקפה – 26 דגמים. החברה הודיעה שתשיק סמארטפון בעל סוללה בעוצמה אדירה של 18,000 מיליאמפר-שעה; לשם השוואה, לגלקסי Note 9 של סמסונג, בעל זמן סוללה מרשים של יומיים, יש סוללת 4,000 מיליאמפר-שעה. ההשלכות הן שהמכשיר של אנרג'ייזר,  בתצורה בלתי יוכל להספיק לימים שלמים ללא טעינה עד שבוע. הסוללה המדוברת כנראה לא תשולב בכל הדגמים המתקדמים ביותר בשל המחיר

לצד הסוללות יהיו לדגמי אנרג'ייזר החדשים מסך שמכסה את כל חזית הגוף ומצלמת סלפי שנשלפת מפרופיל הטלפון. בדגמים אחרים תהיה מצלמת סלפי רגילה .

הדגמים יושקו במסגרת ארבע סדרות מוצר: Power Max, Ultimate, Energy, ו-Hardcase. כולן יהיו במחיר שווה לכל נפש ויתחרו במכשירי הקטגוריות המוזלות והביניים. מכשיר ה-Ultimate U620S Pop יתכבד במסך 6.2 אינץ' ללא שוליים, שלוש מצלמות בגבו ומצלמת סלפי נשלפת עם חיישני 12 ו-2 מגה-פיקסל. כמו כן יהיו לו סורק טביעות אצבע בכפתור ההפעלה שלו, סוללת 3,200 מגה-פיקסל ומרחב אחסון של מ-128 גיגה-בייט. אלו הופכים אותו לתחרותי מאוד לעומת וואווי, וואן פלוס, אסוס ושיאומי.

. טלפון בעל סוללה שכזו צפוי לשקול כ-350 גרם, כמעט פי שניים מסמארטפון עילית. המכשירים יתבססו על מעבדים של מדיה טק הטייוואנית, ולרובם יהיה זיכרון פעולה של 4 עד 6 גיגה-בייט, וכן מצלמות 16 מגה-פיקסל גם בגב וגם בחזית. המחירים טרם נחשפו, אבל ליין הטלפונים צפוי להיחשף  במלואו ב-25 בפברואר 2019, בתערוכת הסלולר MWC בברצלונה.

ייתכן שהסוללות הענקיות ישכיחו את התביעה נגד היבואנית בישראל שמכרה סוללות שונות מאשר באריזה. באוגוסט 2018 חייב אותה בית המשפט לחלק כ-250 אלף סוללות חינם. אנחנו היינו מחכים לסוללה של המכשיר החדש.

איך לא להרוס את הלפטופ

הגרסה החדשה של אנדרואיד דלפה לרשת