חדשות    

אמזון מציעה לישראלים החזר משלוח חינם הביתה או לחנויות הנוחות

עוד פעילות של אמזון לטובת הקהל הישראלי: החברה תאפשר להחזיר משלוחים חינם. כחלק משיתוף פעולה של ענקית הקמעונאות המקוונת עם חברת DHL, תציע אמזון לרוכשים הישראלים שירות החזרות חינמי ופשוט.

אמזון צפויה לספק לקונים מדבקת החזרות שעליה ישלמו מראש. כך, מי שירצה להחזיר מוצר יוכל להגיע איתו לחנויות הנוחות בתחנות מנטה (שבהן מופעלת תחנת שירות של DHL), או להזמין שליח חינם, ולא לשלוח בדואר את המוצר על חשבון הלקוח.

מטרת הצעד  לעודד יותר קנייה דרך האינטרנט. אמזון לא תגבה דמי ביטול, ותבצע החזר כספי על הקנייה, יש לציין שההחזרים  רלוונטים רק למוצרים שאותם מוכרת  אמזון, ולא למוכר שמשתמש בפלטפורמה של אמזון – במקרה זה מדיניות ההחזרים נקבעת על ידיו.

כדי להחזיר את המוצר, צריך להיכנס תחילה לאתר או לאפליקציה של אמזון ולבחור את המוצר שאותו אתם מעוניינים להחזיר. אחרי שציינתם את סיבת ההחזרה וקיבלתם אישור מאמזון, תוכלו לבחור האם אתם מעדיפים להחזיר את החבילה בסניף DHL או באמצעות שליח – כששתי האופציות הן חינמיות. ברגע שתבחרו בשליח, תקבלו מאמזון שטר מטען (Way Bill) שמכסה את עלות השילוח ותתבקשו לתאם מועד איסוף מהבית שלכם, או כל מקום אחר.

בישראל עדיין הרבה עסקים חוששים ממדיניות החזרה מקלה מתוך חשש שהצרכן יפגע בהם וייצאו פראיירים. אבל הענקית אמזון יודעת מה שהרבה עסקים ישראלים מתקשים להפנים. הצרכן הישראלי כמו בשאר העולם לא מחזיר אם המוצר טוב וטוב. כשצרכן מקבל שירות טוב, הוא מבטא זאת בצריכה שלו.

לצד אפשרות ההחזר הזו אמזוןממשיכה את מבצע השילוח החינמי בקניות ב-49 דולר ויותר (על מוצרים רבים).

בעקבות נגיף הקורונה: אמזון וגוגל מתרחקות מסין

אוהבים סדרות? כדאי שתתחילו לצפות באמזון פריים

המלצות הקנייה של אמזון שמפרות את תנאי החברה