חדשות    

אלקטרה עוזבת את מידטאון

סכום העסקה המוערך: 130-120 מיליון שקל

 

חברת אלקטרה מנהלת מו"מ מתקדם למכירת חלקה בשטחי המסחר של פרויקט מידטאון בתל אביב, לשותפה הבכירה בפרויקט – ישראל־קנדה שבשליטת אסי טוכמאייר וברק רוזן. סכום העסקה המוערך: 130-120 מיליון שקל

לאלקטרה רבע  מכ־17 אלף מ”ר שטחי המסחר שנותרו בידי השותפות, לאחר שמכירת שטחי המגורים והמסחר בשני מגדלי הפרויקט כמעט הושלמה עם השלמת העסקה, לא ייוותרו בידי אלקטרה, מיזמיות הפרויקט,  אחזקות בו. .

פרויקט מידטאון נמצא במתחם מרכז העסקים הראשי  הצפוני של תל אביב. מלבד מרכז עזריאלי הוותיק שבדרום המתחם, כולל המתחם פרויקטים רבים בשלבים שונים של תכנון והקמה, בהם מגדל עזריאלי הרביעי, פרויקט "טאון", גם הוא של עזריאלי, ומגדלי הצעירים שבונה קבוצת חג'ג'.

בפרויקט מידטאון  שני מגדלים בני 50 קומות.בבניין המיועד למגורים 337 דירות,ששוקו במלואן, והשני מיועד לתעסוקה.  לפני חמש שנים רכשה ארנסטאנד-יאנג במגדל זה  21 קומות ב- 342 מיליון שקל. רשת חללי העבודה וויוורק מחזיקה גם היא בשלוש הקומות העליונות במגדל.

 

המגעים על המכירה מתקיימים לאחר שבסוף 2018 רכשה ישראל־קנדה את חלקה של השותפה השלישית בפרויקט, חברת יורוקום נדל"ן (37.5%) מידי הכונס שמונה לחברה לאחר ששקעה בחובות, עו"ד חגי אולמן, תמורת 150 מיליון שקל. רוזן וטוכמאייר היו גם אלה שגייסו את שאול אלוביץ', בעל השליטה הקודם ביורוקום, להשקיע בפרויקט ולהצטרף אליהם כיזם נוסף. בסופו של דבר, בעקבות שקיעת החברה בחובות, הם רכשו את מניותיו במחיר זול יחסית.