הלוואות    

איך מקבלים הלוואה אונליין?

קרדיט: shutterstock

מעודכן ל-11/2019

איך מקבלים הלוואה אונליין?

הרבה משפחות צריכות הלוואה אחת לתקופה. הלוואות נחוצות לסגור "חורים בתקציב" – כולנו משתדלים לנהל משק בית יציב עם איזון בין הוצאות והכנסות ואפילו להשאיר עודף. אבל, המציאות, במקרים רבים, לא מאפשרת לנו לשמור בצד. הרכב התקלקל, אירוע בר מצווה מתקרב, נסיעה לחו״ל ואירועים נוספים גורמים לחוסר איזון בתקציב. ואז אנחנו צריכים הלוואה.

החדשות הטובות הן שיש לכם היום הרבה אפשרויות ללקיחת הלוואה, כאשר חברות כרטיסי האשראי הפכו להיות דומיננטיות מאוד במתן אשראי. תהליך לקיחת ההלוואה אצלם מהיר ונוח, וזו הסיבה שהיקף ההלוואות שלהם בשנים האחרונות גדל בשיעור דו ספרתי.

הנוחות של תהליך בקשת ההלוואה, מתבטאת גם בהיותה – הלוואת אונליין. אתם יכולים לבקש הלוואה באינטרנט, ותקבלו גם תשובה באינטרנט, 24 שעות 7 ימים בשבוע. בכלל – כמעט כל התהליך הוא אינטרנטי, ולכן גם מהיר מאוד.

וזה לא רק עניין של מהירות ונוחות – מקורות האשראי שלנו טובים לייעודים מסוימים. משכנתא לוקחים מהבנק – הם הכי מנוסים וזולים בהלוואות גדולות. אבל בהלוואות קטנות ובינוניות, חלק גדול מכם, יקבלו הצעות טובות יותר מגופים חוץ בנקאיים כמו חברות כרטיסי האשראי.

אחת החברות הדומיננטיות במתן הלוואות שיש לה גם אפשרות לבקש ולקבל הלוואה אונליין היא מקס.

במקס ניתן  לקבל הלוואה מהירה, אונליין עם קבלת תשובה מיידית לזכאות. ההלוואה היא  עד 100 אלף שקל בפריסה של עד 60 תשלומים עבור מגוון סיבות כמו – אירוע משפחתי, טיפול רפואי, רכב חדש, חופשה ועוד. לא נדרשים בטחונות, ערבים ולא להציג מסמכים. לקוחות שיבקשו את ההלוואה בתהליך הדיגיטלי יקבלו את הכסף לחשבון תוך 3 ימי עסקים.

מקס היא גם חברת האשראי החוץ בנקאי עם תקופת הגרייס הארוכה ביותר. אפשר להתחיל להחזיר את ההלוואה עד חצי שנה ללא תשלום ריבים ועד שנה בתשלום ריבית גישור בלבד. כלומר, לקחתם הלוואה ואתם רוצים לקחת כמה חודשים על מנת לאזן את תקציב החודשי שלכם– אין בעיה, תקבלו דחייה.

ואיך מקבלים הלוואה אונליין? פשוט. נכנסים לאתר של מקס, ממלאים שאלון  (עניין של דקות) ומקבלים תשובה מיידית. ברגע שאישרו לכם, התהליך נמשך, ותוך 3 ימי עסקים הכסף אצלכם בבנק.

 

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל | המלווה: מקס | כפוף לאישור ותנאי החברה

מיחזור הלוואות: למה זה טוב, למי כדאי ובאילו מקרים?

דירוג אשראי אישי – מה זה ואיך זה ישפיע עליכם?