חדשות    מובייל וגאדג'טים    

איך לנעול את וואטסאפ בטביעת אצבע באנדרואיד

מעודכן ל-08/2019

אחרי שבאייפון כבר מצליחים לנעול את הוואטסאפ בטביעת אצבע, עכשיו הפיצ'ר מגיע גם לאנדרואיד, וזה מאוד פשוט

הקולגה החטטן במשרד מציץ לכם בוואטסאפ? אתם לא רוצים שהילד ייחשף לשיחות עליו בוואטסאפ? אפשר לנעול את הוואטסאפ באמצעות טביעת אצבע. נכון לשלב זה מדובר על עדכונים שנוספו לחלק ממכשירי האנדרואיד אך יוספו לשאר בהמשך. מי שאופציה זו עדיין לא התעדכנה אצלו יוכל להוריד את גירסת הבטא, אלא שמדובר בגרסה לא גמורה ולא תעבוד בצורה מושלמת. אם בחרתם באופציה זכרו לגבות את ההודעות שלכם מראש, וזיכרו שאתם תצטרכו לאשר התקנה של קובץ ממקור לא ידוע וזוהי פעולה שיש לה את הסיכונים  שלה.

כדי להפעיל את הנעילה, צריך לגשת להגדרות – חשבון – פרטיות – נעילת טביעת אצבע. שם אפשר לבחור אם האפליקציה תינעל מיד (בכל פעם שתצאו ממנה), אחרי דקה או אחרי 30 דקות.

בנוסף, וואטסאפ הוסיפה אפשרות שלא תציג את תוכן ההודעה כשהמכשיר נמצא במסך הנעילה, כך שהסקרנים לא יוכלו לראות מה שלחו לכם לפני שאתם תיכנסו לאפליקציה וגם כמובן תאשרו שאתם אלו שעומדים לקרוא את ההודעות הפרטיות שלכם באמצעות טביעת אצבע.

, הפיצ׳ר החדש נמצא כרגע בשלבי הבטא, ועתיד להגיע לאחת הגירסאות הבאות של וואטסאפ בשבועות או החודשים הקרובים. משתמשי אייפון לעומת זאת נהנים מהאופציה זו כבר מתחילת השנה ויכולים לפתוח את נעילת האפליקציה באמצעות טביעת אצבע או אפילו טכנולוגיית זיהוי פנים.

עוד מתכננת וואטסאפ בעדכונים הבאים לאנדרואיד עריכת תמונות מהירה ישירות מהאפליקציה, אפקט בומרנג כמו באינסטגרם וגם אלבומים שיועדו לגרסת הווב של ווטסאפ.

איך לשלוח תמונות ווואטסאפ באיכות טובה

וואטסאפ לעסקים – המדריך שיקל על שירות הלקוחות שלכם

איך לשלוח וואטסאפ לאדם שלא ברשימת אנשי הקשר